Gå til innhold

Hva hadde dere sagt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faren min sa noe lignende. Eller... det var mer som at jeg kanskje burde tenke på å kjøpe noe nye klær, for det så ikke så behagelig ut å ha så små!

Vel... jeg ammet, hadde sterkt underskudd på søvn, og hormonene raste fremdeles i kroppen, og jeg skjelte ham ut etter alle kunstens regler før jeg kasta ham på dør samtidig som jeg sa noe sånn som "din frekke faen".

I en normal situasjon så hadde jeg heller sagt at jeg ikke hadde noen planer om å kjøpe nye klær så lenge jeg satset på at de jeg hadde på meg skulle bli for store om ikke så lenge...

Annonse

Jeg har en far som sier i fra på en lite hyggelig måte, når jeg har noen kilo for mye.

Det var ganske tøft å høre da jeg var 14, men nå som jeg er 27 og vet litt mer hva han mener, så sier jeg bare at jeg vet det selv, du behøver ikke å gni det inn. Jeg har også svart at jeg er faktisk fornøyd med å være slik, og jeg har svart at det er en grunn til at jeg gjør noe med det.

Jeg har gått noe opp og ned i vekt siden jeg var 14, så derfor så mange forskjellie svar, for det var i forskjellige perioder.

Bare prøv å ikke ta deg nær av det, vet at det er vanskelig, men veldig få er slange rett etter en fødsel. Det er 1 år siden jeg fødte og magen henger godt igjen, selv etter en del trening og sunn mat.

Har en far som har fortalt meg hvor tykk jeg er/var siden jeg kom i puberteten...senest i sommer fortalte han meg at jeg burde gå ned 10-20 kg MINST! jeg fortalte han at jeg var fornøyd med sånn jeg så ut.

Er ofte folk som har dårlig selvbilde som klarer å lire utav seg sånne kommentarer...synd at folk må rakke ned på andre for å føle seg bedre..

Neste gang han sier noe har jeg bestemt meg for å smikke til han...

Annonse

Faren min klarte å lire av seg "har du en til inni der eller?" SAMME DAG som jeg hadde født!

Det er liksom ikke grenser for hvor mye press vi kvinner skal få når det gjelder kroppen vår, selv i barseltiden skal vi måtte tenke på hvordan vi ser ut???

Også av sin egen fra da... makan.

ååå..så først nå at det var ETTER fødselen du snakket om. Da stiller det seg faktisk helt annerledes. Husker bestemor kom med en kommentar om at jeg fortsatt hadde mage, to dager etter fødsel og da sa pappa høyt og klart at "Nå må du skjerpe deg, hun har jo såvidt fått barnet ut jo".

ååå..så først nå at det var ETTER fødselen du snakket om. Da stiller det seg faktisk helt annerledes. Husker bestemor kom med en kommentar om at jeg fortsatt hadde mage, to dager etter fødsel og da sa pappa høyt og klart at "Nå må du skjerpe deg, hun har jo såvidt fått barnet ut jo".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...