babykeen Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Etter 3 aih testet jeg på fredag med CB (3 dager før ikm) og den var neg. Testet igjen på søndag, dagen før ikm og den visste +. Digital CB viste gravid. HCG blodprøve idag viste 21 bare og da er jeg visst ikke gravid:0( noen som har opplevd dette og som likevel har vært gravid? jeg må ta ny prøve på torsdag.
hønemor-07 Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Heisann. Jeg hadde testdag i dag. Var på sykehuset og tok en blodprøve. Har ikke hatt noen blødninger... Tlf fra sykehuset i dag var ikke noe positivt. Hun sa at verdien var bare på 17, men hvis jeg hadde tatt en test, da hadde den vist gravid.. Egget hadde festet seg tidlig, men sluttet å utvikle seg... Jeg er så skuffet og lei meg nå( Hvis jeg ikke for blødning innen fredag, da må jeg tilbake på mandag og ta en ny test. Jeg har et ørlite håp om at jeg fremdeles er gravid, men sykepleieren mente at det ikke kom til å bli noe foster. Beklager dette var ikke noe gladnyhet til deg liblis74.. Men jeg håper vi for svar fra noen som har opplevd dette, og som ble gravide:O) Lykke til på torsdag. Hønemor
Lillevenn33 Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Det er en veldig lav verdi, bare hvis du er veldig veldig heldig så kan det går bra. Noen ganger er verdien lav i starten, men så utvikler det seg bra. Men, for å beskytte deg selv vil jeg ikke ha altfor mye håp og bare regne med at det går galt desverre. Håper selvsagt at dette går riktig vei, men da må du som sagt være veldig heldig.
babykeen Skrevet 12. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2011 Skjønner. Har alddri fått positiv hjemmetest så ble jo så gla, særlig når jeg fikk to positive tester. Men så ble jo også fallhøyden desto større og er jo nå fryktelig skuffet. Føles mest ut som pes å dra opp på riksen på torsdag for å ta ny prøve når en vet det ikke er no å ta prøve for. Men må jo bare gjøre det. Noen som vet om det blir lettere å bli gravid etter kjemisk? ltt sånn som ved sa? eller er dette bare en myte?
Lillevenn33 Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Lykke til i dag, håper du snart får resultatet og at det blir stigning. Skjønner at du synes at det er nytteløs... Jeg ble ikke lettere gravid etter SA, men jeg har hørt at mange blir det. Kanskje det er det samme med kjemisk? Håper det ikke er kjemisk da.
babykeen Skrevet 14. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2011 Tusen takk for lykkeønske, det hjalp!! Jeg hadde fin HCG stigning og sitter her og er GRAVID!!! Det er ikke til å tro!. Sitter her og gliser fra øre til øre . Lykke til til alle sammen her!
Elastica Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 Gratulerer sååå masse !!! Ønsker deg et fantastisk svangerskap ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå