Gjest Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Har vært å tatt sprøyter i dag. Det gjorde vondt i mammahjertet ja Han skvatt og skreik til, men det gikk heldigvis fort over etter litt kos. Dro rett hjem, ga han mat og han sovna med en gang. Var hjemme ca 10.30 og kl 16.00 la jeg han ned for dupp nr 4 (!!) for dagen og han sover fortsatt. Han virket ganske grei rett etter vi kom hjem men etterhvert som timene gikk så ble han mer og mer urolig. Grinete og sutrete og generelt urolig. Virker som han var litt kroppsklein for han fant liksom aldri roen og noe god stilling å ligge i. Målte tempen og han hadde fått litt feber, så jeg ga han en stikkpille, og etter mat kl halv fire så slokna han. Hvordan tror dere kvelden og natta blir? Reagerte din baby?
Gjest Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Ja, hun reagerte på den. Tok vaksinen ganske tidlig på dagen og hun var i fin form helt til i 6-tiden på ettermiddagen. Da ble hun slapp, varm og hadde 40 i feber. Dette var i juli så jeg kledde av henne alt, unntatt bleia, ga henne en paracet og lot henne sovne på sofaen. Hun sov hele natten (jeg sov mindre;) Dagen etter var hun helt fin og hun reagerte ikke på vaskinen hun fikk da hun var 6md.
Gjest Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Han sov fra fire til syv, fikk på seg ren bleie og pysj og fikk mat og sovna igjen. Hadde ikke feber lenger. Håper han sover lenge nå og sover av seg uggenheten
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Vesla mi reagerte ikke ved 3mnd, men fikk 5mnd-vaksina i dag. Vært veldig trøtt i dag, sovet mer enn normalt. Men dette er helt vanlig og ingenting å bekymre seg for Trenger egentlig ikke å gi paracet heller.Det er veldig vanlig med feber etter vaksine
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Babyen min reagerte ikke på vaksinen første kvelden. Vi trodde at alt hadde gått greit. Men dagen etter derimot var det grining fra da hun sto opp og halve natta i tillegg. Hun var alltid en baby som la seg uten problemer og sov natten gjennom fra 2måneder, men i en hel uke etter at hun tok vaksinen var det nesten ingen soving - verken på dagen eller natta. Hun ville ikke spise heller. Fortalte dette til helsesøster som mente at det var ikke noe sammenheng. Jeg var redd for å ta 6måneders vaksin for jeg trodde det samme skulle skje igjen. Hun bare lo. ....Samme skjedde ved 6 måneders også. Utrøstelig gråt i en UKE etterpå. Har ingen forklaring på det da, men utrolig slitsomt var det.
enits40 Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 Min reagerte også ved å være skrikete og få forstyrret søvnmønster i ca. en uke etterpå. Temperaturen var også høy, men bare de to første dagene. Gruer meg til 5 mnds- vaksinen.
Skaubinna Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Her også reagerte ungen på vaksinen. De rutinene vi så smått hadde fått kål på,forsvant. Ingen feber,men uro og mye sutring noen dager etterpå. Ble mer seg.selv igjen etter 4-6 dager.
FrkChihiro Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Her reagerter også baby. de to første dagene var hun varm (ikke feber), slapp og ville bare sove. Og matlysten forsvant helt. Og den har liksom ikke kommet helt tilbake heller selvom det er over en uke siden hun fikk sprøytene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå