Gå til innhold

Ventetid fra mottatt brev

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg mottok i går brev fra rikshospitalet om at de har mottatt våres søknad om henvisning til IVF og at dersom søknaden blir godkjent så blir det sendt ut videre informasjon. Håper og tror at vi blir godkjent da samboer har bedtydelig redusert sædkvalitet, men hvor lenge ventet dere? Fikk beskjed om at søknaden skulle sendes til ullevål men kom altså brev fra rikshospitalet i stedet.

Hva er deres erfaring med ventetid herfra?

Hilsen

Hege

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143128797-ventetid-fra-mottatt-brev/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører til St.Olavs, der tok det 2 måneder fra jeg fikk brev om motatt søknad (datert 1. Desember) før jeg mottok svar om at vi var godkjent(datert 26. Februar), fikk da rekvisisjon til kromosomprøver og AMH. På fredag, fikk jeg brev om at alle prøvesvar forelå, og jeg skulle ringe dem.

Dette gjorde jeg i dag og har fått beskjed om å ringe når jeg får mensen. Typisk nok er mensen forsinket akkurat denne syklusen, ventet egentlig å få mensen på lørdag. Håper å få komme inn før sommerferien...

Hei!

Så moro å være i gang tenker jeg :-) Får håpe du får mensen snart da så du er enda et skritt videre :-)

Jeg håper selv at det ikke tar alt for mange mnd, men noe ventetid må man jo beregne desverre.

Lykke til videre i hvertfall :-)

Hege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...