Gjest kremtopp Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Jenten min fikk 1årsvaksine på torsdag, å nå har hun hatt skikkelig diare i to dager. Lurer på om dette kan ha noe med vaksinen og gjøre?? Hun er ellers i bra form, bortsett fra at hun er veldig sår nedentil.. både fremme og bak.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Kan skyldes vaksine, men behøver ikke å være den heller. Jenta mi hadde tynn flytende diare i 14 dager (ikke pga vaksine) og det eneste som hjalp var å få i henne binnende mat og masse væske (ikke melk).
Gjest kremtopp Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 harr du Tips til binnende mat?? Hun får melk(mme) til formiddagsluren og før leggetid nå. I det siste har hun begynt å ta en ettermiddagslur også, så da får hun også melk..!! Nå føltes jeg meg litt hjelpeløs her! Førstegangs vettu! ( HI
EgG Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 Banan er bindende. Jenta mi ville også ha kun melk til drikke, men det ble bedre først da hun fikk varm saft (vil ikke ha kald drikke) Elles ga jeg Ritzkjekse. Saltet binder væsken. Eple, gulrot, mais og ris er også ting som binder magen. Jeg ble anbefalt en blanding av eplemost (på glassflaske) og farris (rist ut kullsyren) Men frukt, unntatt svisker, er bra. Lykke til! Det går over. :-)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 Blåbær er bindende. Blåbærsaft eller blåbærbiola er bra for magen. Ellers er salt bra ja. Her var det populært med salte fisker (snacksen, ikke lakrisen), så det gikk ned på høykant tross omgangssyken. Disse ble hun tørst av også, så da fikk hun i seg endel væske som bonus. Kan ellers anbefale de ferdigkjøpte smoothiene. Enten småfolk sin på kartong, eller disse på squeezepose. De redder oss ved sykdom. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå