Gå til innhold

Hurra for jordmor!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor i dag, har termin neste mandag og ventet meg det vanlige "joda, alt er klart, men det er 1 uke til termin og man bør forberede seg på å gå over, bla bla"

Men istedet sa hun: "Du er fødeklar!! Magen er sunket, blodtrykket høyere, hodet festet og så langt ned i bekkenet som det kan komme. Om du ikke har tatt bilde av magen bør du gjøre det i kveld!"

Og sist men ikke sist: "Jeg setter ikke opp noe ny time til deg neste uke, det overrasker meg stort om du ikke har fått innen helgen. Du kan heller ringe på mand om du ikke har fått så tar jeg deg inn da"

Jeg vet at de umulig kan vite og det sa hun jo også, men ut i fra alle tegn hun så så følte hun seg ganske sikker. Jeg følte meg skikkelig happy og oppløftet når jeg gikk ut og klar for å komme i gang :D

En liten tur ville kanskje gjøre susen for å få ting i gang, så det blir en god tur en av de nærmeste dagene ja :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss det var ikke dumt å høre av jordmor da, får krysse fingrene for at du har babyen din innen helgen dah=)

masse lykke til=)

Skrevet

åh, det må være skjønt å høre! Har 9 dager til termin, og føler ikke at magen har sunket. Hodet er antageligvis ikke festet enda heller, var hvertfall ikke det forrige uke.. :( Er så klar, så håper jo hele tiden likevel.

Lykke til!

Skrevet

Hodet var ikke festet forrige uke når jeg var på kontroll heller, så tvi tvi!! Forventet meg ingenting i dag :)

For den saks skyld så festet det seg aldri med førstemann før det braket løs :) Lykke til på kontroll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...