Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ruger på to eskimoegg. Hadde innsett 1. april og er på rugedag 10 i dag. Har denne gangen blitt satt på lutinus og kjenner endel forandringer i kroppen! Veldig ømme pupper og jeg har fått store nipler. Er også til tider svimmel og kvalm, men det har jeg også vært de andre fire gangene som resulterte i ikke gravid :( Håper jeg ruger på gullegg nå og at dette er min måned! Hvordan går det med dere nadre rugere da????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satte inn ett egg onsdag 6 april, og er på rugedag 6!

Hatt veldig vondt i ryggen fra rd4, og seriøst vondt i boobsa, men ellers i knallform. Kjent litt stikk i magen og nedover beina noen ganger, men ikke noe alvorlig!

Jeg er forholdsvis rolig, og det er godt! Min første gang som ruger. Mistet i MA og SA på under ett år, så selv om jeg får positiv test vil jeg ikke slappe av før jeg ser hjerteslag. Men detta åååååårner seg:)

Skrevet

Jeg satt inn 2 eskimoegg 5.april, og er på rugedag 6. Jeg har hatt innsett i naturlig syklus. Går ikke på noen form for medisiner, så jeg har ikke hatt de samme symtomene som i tidligere forsøk med medisiner. Glemmer nesten at jeg er ruger.

I dag oppdaget jeg av alle ting kviser på puppene... Kan det ha noe med forsøket å gjøre? Noen som har opplevd det? Jeg har ihverfall aldri hatt det der tidligere. Får lite kviser generelt. Krysser fingrene for at det kan være et gravidesymptom.. :)

Kjekt å høre hvordan det går med dere andre rugerne også.

Skrevet

Jeg satt inn 2 eskimoegg 5.april, og er på rugedag 6. Jeg har hatt innsett i naturlig syklus. Går ikke på noen form for medisiner, så jeg har ikke hatt de samme symtomene som i tidligere forsøk med medisiner. Glemmer nesten at jeg er ruger.

I dag oppdaget jeg av alle ting kviser på puppene... Kan det ha noe med forsøket å gjøre? Noen som har opplevd det? Jeg har ihverfall aldri hatt det der tidligere. Får lite kviser generelt. Krysser fingrene for at det kan være et gravidesymptom.. :)

Kjekt å høre hvordan det går med dere andre rugerne også.

Skrevet

Jeg fikk satt inn to befruktede egg 6/4, dvs rugedag 6 i dag. Slapper av foreløpig,har så mye symptomer av Crinonen(murringer, stikninger, hodepine, hormonell!) at det blir helt håpløst å lete etter graviditetssymptomer. Eneste som teller denne gangen er gravitest på dag 14.

Skrevet

Åhh, jeg har hatt nattesvette i natt...ikke ett bra tegn for meg, det betyr mens!

Jeg badet i det sist jeg var gravid, men da mistet jeg jo.....

Litt nervøs, men jeg får ikke gjort stort!

Gjest FinogFjong
Skrevet

...går rundt og er merkelig avslappet til det hele denne gangen, selv om jeg selvfølgelig kjenner etter på allverdens symptomer...

Medisineringen gikk så greit denne gangen, tror det er derfor jeg ikke kjenner den helt store uroen (eller så har jeg bare resignert litt, hehe)

Satte inn to egg den 8.april så har ikke vært ruger lenger enn fire dager, så dagene frem mot test kan vel bli lange etterhvert. Satte inn et 6-delt og et 8-delt, var visstnok så optimalt som det kunne bli det.. Spennende blir det iallefall, lykke til alle sammen =)

Skrevet

Jeg ruger og ruger på dette lille embryoet som ble satt inn for 7 dager siden.

Kjenner ikke noe særlig og synes det hele er veldig spennende. Noen ganger er det litt stikking i magen, men det går fort over. Litt øm i brystene, men ikke noe stress og det kan man jo være litt innimellom uansett. Skulle gjerne hatt noen voldsomme reaksjoner bare for å vite at det skjer ting og tang. Men jeg kan jo ikke bestemme dette, så det er vel bare å vente noen uker til.

Er på Ullevål og der anbefaler de å teste ca 3 uker etter innsett, men har skjønt at andre får teste tidligere, så da kommer nok ikke jeg heller til å klare å la vær. Venter iallefall til det har gått 14 dager for å være helt ferdig med crinonen.

Med ønske om gode dager, selv om det regner!

Skrevet

Da er jeg også blitt ruger igjen :):) Satte inn 2 eskimo egg idag. De var mellom 8 og 10 delt. Så det var visst veldig bra.

Blir 14 lange dager å vente på til jeg kan teste. Sist klarte jeg å holde meg til å teste til rugedag 13 ;) Den var positiv,men jeg mistet i uke 6 :( Så håper at det går rette veien denne gangen. Krysser alt jeg har xxx

Lykke til med rugingen alle sammen :)

Skrevet

sitter og teller ned dagene for testing, er på rugedag 8. har ikke merket mye sympomer, litt stikking i underlivet. syntes det er mest ekkelt med den crionen..!

har også fått beskjed om å teste etter 3 uker..tror jeg skal prøve å holde meg..forrige gang testet jeg etter 14 dager, og testen var positiv, men gleden varte i kun et par dager før mensen kom:..:(

Skrevet

Hei, AS-81

Tror du at det er fordi vi går på Crinone at vi skal vente lenger med å teste? Og tror du at det var den som slå ut positivt sist da du målte positivt?

Jeg går også på Crinone og testet supernegativt i går, men det var jo bare på rugedag 8, så jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke testen...

Skrevet

jeg er faktisk ikke helt sikker på årsaken, men det kan være det er crionen ja. Da er det 3 uker fra uttaksdagen.

prøv å vent med å teste, og la oss håpet at det går bra for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...