Gå til innhold

Hva synes dere om å kjøpe vogn der barnet må sitte vendt fra deg når han er 8 mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer emmaljunga scooter. Det må ha jo sitte fra meg, og det ver ikke full liggestilling på den. Er det et dumt valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte det da sønnen vår var 8 mndr, jeg elsket den vogna (GT safari swing) og det gjorde poden også :-)Var et lite vindu oppå kalesjen så jeg kunne se på ham da :-) Var ikke 100% liggestilling på denne heller, men ikke langt fra.....noen cm om å gjøre. Syntes ikke det gjorde noe siden han var blitt så stor, han både satt og krøp uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo et lite vindu å titte gjennom :)

Jeg bare elsker denne vogna jeg også, har så lyst på den. Og nå driver han å vokser ut av bagen sin stakkar.

Spørs om det blir et kjøp etterpå :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Emmaljunga Scooter selv. Veldig fornøyd. Begynte å bruke det ved 7 måneder faktisk, fordi jenta vår ville ikke ligge lenger.

 

Er kjempe fornøyd. Hun trives veldig godt og liker å se rundt. Det eneste jeg kan si som kan være ulempe er at jenta mi (nå 9 måneder) synes det er sååå spennende å se rundt seg at hun sover aldri på tur lenger. Men det er sikkert bare hennes personlighet og ikke noe ved vogna.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er ok på korte avstander eller på senter der det er mye annet å se på, men litt trist å ikke ha øyekontakt med de på turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg skjønne, at de kanskje blir mer nyskjerrige på tur. Men hvis vi starter med å ligge når vi er på tur så tror jeg det skal gå fint. Vi går alltid tur i "sovetiden" hans også så da er han så trøtt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De leste har jo vogner der de må sitte sånn.Brio Sing kan snues veldig greit.Men hallo?hav andre syns,de fleste har jo sånne vogner.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag det da...

 

Jeg har vogn som jeg kan velge fremovervendt eller bakovervendt. Jeg blir alltid gående med gutten min vendt mot meg. På den måten har jeg god kontakt med han, samtidig som jeg føler at han blir litt skjermet for inntrykk. Han kommer ikke brasende inn i ting, men glir liksom baklengs inn i omgivelsene. Jeg kan hjelpe han med å tolke inntrykkene ved å f.eks smile og kommentere ting. Hvis han sitter vendt fra meg kan jeg ikke like lett få med meg hva han ser på og jeg kan dermed ikke hjelpe han med fortolkningen like lett.

 

Men, igjen... det er jo smak og behag dette.. og det er stor forskjell på unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...