Gå til innhold

Flere som venter nr.3 eller har tre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å få litt nøya egentlig. Kommer vi til å klare dette? Vi har en jente på snart 3 og en gutt på 1 år fra før, og nå kommer altså nr. 3 i desember. Hjelp!!

Jenta vår er virkelig trassig for tiden, og hun er direkte slem mot lillebroren. Veldig sjalu! Det blir vel ikke akkurat bedre når det kommer enda en hun må dele oppmerksomheten med. Så jeg begynner å lure på om vi har nok med de to vi har. Noen som har erfaring med tre barn som kan fortelle litt om hvorden det er i hverdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Gratulerer med nr 3 på vei! Jeg skrev akkurat et annet innlegg om at jeg kommer til å få 4 tette:)

Skjønner godt at du lurer på hvordan det kommer til å gå, særlig når det er krangling og sjalusi inni bilder. Vår eldste (3 år) har vært ganske hersete med de to yngre (på 1 og 2 år), men så er de jo utrolig glade i hverandre også. En del krangling må man vel bare regne med, det er jo sånn søsken ofte er. Men jeg ser at barna har veldig mye glede av hverandre også. Det er travelt og slitsomt, men det er aller mest positivt!!

Skrevet

Hei :)

Jeg har to barn og venter nr 3 i oktober.

Her i gården er det rimelig høyt under taket til tider med en gutt på 8 år og en gutt på 6 år men tenker at ting kansje roer seg når nr 3 kommer hvor de kan være med å hjelpe og å være t nytte.

Dette kommer dere til å klare så fint, og barna blir jo større og da blir ting også enklere :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...