Gå til innhold

Frustrert, trist og usikker!

Anbefalte innlegg

Var gravid, men på torsdag opplevde jeg store blødninger og med koagulert blodklumper. Snakket med jordmor på tlf, og hun konkluderte med at jeg hadde mistet. Var på sykehuset igår, og gynekologen der kunne ikke med 100 prosent si at alt håp var ute, selv om hun trodde det var en abort. Hadde en del blod i livmora i tillegg. Tok HCG prøve, og den var på 8000. Skal i følge terminkalkulatoren her inne være 5 + 6 på vei, eller i 6 svangerskapsuke.... Nå må jeg vente helt til torsdag for å ta en ny hcg prøve, å dersom den går nedover, vil ikke gynekologen gi meg utskraping, men tabletter for å sette igang prosessen. denne ventetida er GRUSOM. Jeg fungerer ikke. Hus og hjem ser ikke ut, jeg ligger kun å sover og syns ting er fælt :( Håper jo fortsatt at det skal være en spire der, men er vel overbevist om at det ikke det. som følge av at jeg har ingen symptomer lenger.

Bare måtte skrive litt her!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143128236-frustrert-trist-og-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, Flax2011.

Hvis det er noen trøst, så vet jeg akkurat hvor grusom denne ventinga er. Håper du har en kjæreste/mann, familie og gode venner som stiller opp for deg. Kom deg ut - det gjør at tiden går fortere. Vet det er enklere sagt enn gjort, men du kommer uansett ikke til å få "ro i sjela" før du får svar på de nye hcg-prøvene.

Sender deg mange oppmuntringsklemmer og ønsker deg lykke til!

Hvis så galt skal ha skjedd, at du har hatt en SA, så hadde jeg kun to menstruasjoner etter min MA og utskrapning, før jeg ble gravid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...