prøverigjen:) Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 er i uke 36. lagt på meg sikkert snart 20kg, føler meg tung, sliten og lite energi. tiden går så sakte(grr). er i permisjon. er mye hyggelig å gjøre men, ååå er lei meg selv. syns jeg ser ut som en dass og føler meg som en dass. har ikke lyst til å pynte fikse meg heller. er lei de gravid klærene. kan ikke trene får kynnere hele tiden. kan gå et stykke før det blir sneglefart igjen. sannerlig ingen dans på roser å gå gravid. men, så ille er det jo ikke heller da....alt er jo bra:) andre som sliter med motivasjonen for tiden som er igjen til fødselen? godt å få det ut, fint med forumet her. masse klemmer til dere andre som også kanskje syns det er litt tungt om dagene å gå gravid:)
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 jeg har hatt det slik som deg, og holdt på å klikke. nå er jeg i uke 39+5 og er mer spent enn lei!=) men det er tungt å gå og vente. jeg har hatt bekkenløsning så og si hele veien, og kynnere som har kommet hele dagen. ingen trening her heller, men heller ingen matlyst. har gått opp 14 kg nå og er vel fornøyd med det. men det er tungt, fordi jeg ikke har kunnet gått noe særlig tur(kanskje et par 100 meter innimellom). ikke alle svangerskap er som dans på roser, men du verden så heldige vi er likevel=) nå når slutten er så nær ser jeg lysere på ting, men når jeg var der du er hadde jeg mange tunge dager. masse lykke til, snart er du i mål=)
prøverigjen:) Skrevet 11. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2011 takk!!! masse lykke til;) du er ihvertfall snart i mål;) hihi
mossirose Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Jeg er også lei - og er bare i uke 30. Men etter å ha gått og sytet og klagd noen uker, så prøver jeg å ta meg sammen litt. Jeg sier strengt til meg selv at dette har jeg valgt selv og det går over etter fødselen. Noen dager hjelper det å tvinge seg selv til å tenke positivt, andre dager hjelper det ikke i det hele tatt. Da må jeg le litt, for jeg blir jo litt patetisk midt oppi det hele. Men jo. Jeg savner de vanlige klærne mine. Jeg savner å kunne bevege meg fritt (har bekkenløsning +++). Jeg savner salami på brødskiva. Jeg savner å nå ned til mine egene tær! Og ventetiden fram til fødsel er fortsatt utroooolig lang. Så det så!
hm hm Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Trøtt, men ikke lei:) Håper ikke jeg får før tiden... Dette er tredje gangen. Uke 34 nå.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Jeg er lei.... Er i uke 31, snart uke 32 og syns ikke det er så himla stas å være gravid akkurat nå. Tungt, vondt, mye sparking fra babyen til alle døgnets tider som fører til dårlig søvn og jeg savner å kunne bruke kroppen min som før, leke med ungene, orke å levere/hente i bhg, løfte minsten uten at det hogger til med smerte, gå tur med bikkja, trene osv, osv. Usj... Men er allikevel fryktelig takknemlig for at vi snart er trebarnsforeldre:) Og da er det stopp! Aldri mer gravid... Jeg har virkelig ikke trivdes med å gå gravid i noen av svangerskapene mine, men jeg er allikevel veldig takknemlig og syns jeg er heldig som har hatt mulighet til å bære fram 2 barn allerede, og har et tredje i magen:)
Popelko Skrevet 12. april 2011 #7 Skrevet 12. april 2011 Jeg føler med deg, jeg er mildt sagt drittlei Jeg er av de som egentlig ikke synes noe om det å gå gravid, selv om det er koselig med spark osv, men liker barna bedre på utsiden enn på innsiden Lagt på meg et lass, klarer ikke å kle på meg selv, må ha hjelp til tørke meg etter jeg har dusja, og ja, er i grunn jævlig synd på meg Har nå våkna noen netter med rier som dabber av på morningen, og det er jo alltid like stas. Håper det snart skjer noe, hejrtelig velkommen er hun hvert fall Lykke til dere andre som også snart ser mannen med ljåen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå