Gå til innhold

Flere som skal ha innsett idag?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha innsett om ikke mindre enn 1,5 time..og nervene er på god vei!! kjenner det i hele kroppen! Dette blir spennende dager fremover..og jeg grur meg sjukt til stikket idag. Husker det var helt grusomt fra sist gang.

Nå krysser jeg alt som krysses kan! Vil så gjerne gi gutten min en liten søster eller bror!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143127970-flere-som-skal-ha-innsett-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Snakk om å komme til himmelen idag i forhold til for 2 år siden. Jeg har grudd meg noe helt sjukt idag for smertene jeg "visste" ville komme. Men jeg trodde ikke det var sant da jeg spurte om hun var ferdig, og hun sa ja. Jeg hadde ikke kjent en verdens ting!!!! Helt utrolig spør du meg! Sist spratt tårene og jeg måtte nesten holdes i ro..mens denne gangen gikk alt smertefritt!! For en lettelse!!! :) Kan sikkert være fordi jeg har en fødsel bak meg denne gangen. Nå er hvertfall egget plassert og jeg får gå her og ruge og håpe på det beste! :)

Krysser fingrene for deg i morgen! tvitvi!

Takk :)

Så bra du ikke kjente noe :):) Håper ikke jeg heller kjenner noe. Sist gang strevde hun litt med å sette inn eggene. Det var litt knute på tråden som hun sa. Men det gikk bra. :)

Tenk nå er du ruger :) Heldige du.

Takk :)

Så bra du ikke kjente noe :):) Håper ikke jeg heller kjenner noe. Sist gang strevde hun litt med å sette inn eggene. Det var litt knute på tråden som hun sa. Men det gikk bra. :)

Tenk nå er du ruger :) Heldige du.

Annonse

Rart så forskjellig det kan være fra gang til gang. Satser på at det blir smertefritt ;)

Håper den sitter fast og at du om 9mnd har en liten baby :) Har du regnet ut når du vil ha termin hvis alt går som det skal? :):)

Tusen tusen takk for lykkeønskninger :)

Ja det hadde vært en perfekt julegave :) Trenger ikke noe mer enn det :)

Du får oppdatere å si hvordan det går med deg. Og om du har noen symptomer om noen dager. Spennende :)

Hvor mange forsøk har du hatt osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...