Gå til innhold

Heisann, jeg hopper over hit jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg gleder meg veldig til å treffe vårt nyeste familiemedlem, men denne gangen merker jeg at jeg gruer meg litt til fødsel.

Første fødselen gikk jo knirkefritt, og har totaltsett en kjempe positiv opplevelse. Fikk alt av smertestillende jeg ønsket meg og var våken nok til å være tilstede. Riene var kjempe vonde fram til jeg fikk lystgassen, men den rettet pustingen min og roet meg veldig. Alt gikk veldig fort, og håper jo selvsagt at jeg får en lik fødsel denne gangen.

I det siste har jeg drømt at jeg har født før tiden, men regner med det er naturlige årsaker til det. Vi skal nemlig i bryllup i Skottland 1 mnd før terminen...legger man det sammen med min fantasi, så har jeg nok årsaken. Med førstemann gikk jeg 4 dager over. Håper selvsagt at jeg slipper å gå så lenge over...

Er så spent. Har vært på 3D ultralyd og fått et godt bilde av hvordan krabaten ser ut, han ligner veldig på broren sin...men har en følelse av at han er mye roligere. Han har ikke vekket meg en eneste natt, så jeg er fremdeles uthvilt.

Trodde ikke at svangerskap kunne bli så forskjellige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...