Gå til innhold

Lurer på hvordan denne dagen kommer til å ende..!!

Anbefalte innlegg

Dagen startet med at jeg skulle koke egg og lage en god frokost til meg og gutten. Vi skulle litt seinere i barnehagen og hadde god tid. Koker egg og når jeg skal dele eggen, er de ikke blitt helt ferdig kokt, så det spruter egg ut over hele meg! Måtte gå å skifte noe som var skikkelig nedtur fordi jeg hadde pynta meg litt ( foreldremøte ++ i dag..).

Så går vi ut til bilen. Jeg setter gutten i bilsete og skal starte bilen.. Men nei da, den vil ikke starte!! Skikkelig frustrert ringer jeg barnehagen og sier at vi blir veldig forsinka. Begynner å sjekke om sykkelen fortsatt kan brukes ( stått i garasjen siden i fjord) og den må bare ha litt luft i dekka. Når dekkene er pumpet opp, ser jeg at den er låst. Aner ikke hvor nøkkelen er hen.

Så må jeg finne vogna og begynne å gå til barnehagen som tar 40 minutter hver vei. Ble ingen foreldre samtale, fordi de ikke rakk det i dag ( ble flytta).

På vei hjem går jeg innom butikken og handler med noen varer jeg vet vi mangler. I kassa oppdager jeg at bank korte er borte vekk. Aner ikke hvor det er hen..

Nå sitter jeg i sofaen hjemme, og tør ikke bevege meg så mye egentlig. Tror jeg bare blir inne i dag jeg ( selv om jeg desverre må ut :P ).

Blæh, what a great day!!

Fortsetter under...

Stygt å si det, men er litt godt å se at det er flere som har en litt ræva dag. Jeg er sykemeldt og gubben klarte å overtale meg til å levere ungene i barnehagen slik at han kunne sove litt lengre...men hva skjer? Bilen ville ikke starte så jeg må sitte hjemme med begge ungene da det er alt for langt for å gå :( Holdt på å begynne å grine av hele greia altså, for jeg trengte så sårt å få hvile i dag. istedet har jeg 2 viltre gutter på 2 og 4 som flyr rundt og finner på ugang... gubben kommer hjem i 6-tia og da skal jeg gå og legge meg tenker jeg... urk!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...