Gå til innhold

Har lagd en liste, men finner ikke navnet som skiller seg ut!! Vil du ta en titt?(guttenavn)

Anbefalte innlegg

Vi har jo Emma fra før så noe enkelt og kort blir det nok. Men kanskje ikke topp 10 denne gangen selv om jeg liker mange av navnene der. Her er vår liste:

Fredrik(sambo VIL ha dette)

Mads(min foreløpige favoritt)

Chris

William

David

Tobias

Isak

Marcus

Hvem er finest? Tar gjerne imot flere forslag:)

Fortsetter under...

De to øverste er de jeg liker best. Tror nok dere vil bli fornøyd med begge de navnene:)

Jeg sliter også med å finne guttenavn, har vell nesten slått meg til ro med å vente til lillegulle kommer til verden.

Annonse

1. Isak - Vakkert!

2. Mads - Veldig fint navn!

3. Markus - Liker veldig godt!

4. Tobias - flott!

5. David - fint

6. Fredrik - Joda, helt greit det, fint :)

7. William - nei, ikke så veldig fan.

8. Chris - nei, uff, det er grusomt.

Stemmer på Isak, Mads, Markus eller Tobias :)

Annonse

Du har mange fine navn på listen din. Siden jeg er tilhenger av navn som ikke er så mye i bruk, legger jeg ved en liten liste med forslag:

Østen

Monrad

Viking

Mons

Kornelius

Bertel

Knud

Alfred

Fra listen din syns jeg Tobias er det fineste navnet. Tenker på Kardemommeby og Torbjørn Egner og da blir jeg veldig glad.

Takk for innspill folkens:) Ja lista mi består jo av populære navn....Men så er det de jeg liker. Rett og slett! Jeg kunne ikke valgt av navn som Bjørnar, Olav, Sigurd osv....

Jeg må vel kanskje begynne å tenke litt mer på Fredrik da kanskje...eller Emrik:) Litt tøft det og men kanskje litt spesielt for min del.

Chris blir det nok ikke, men tenker og på David for tiden:)

Godt vi har god tid! Syns det er gøy med flere forslag og. Hva passer til Emma?

Mats ville jeg aldri brukt. Liker ikke navnet..

Syns Isak, Marcus og Fredrik var de fineste :) David er jo også en klassiker som aldri går av moten.

Navn skal ikke være enkelt :)

Syntes begge de to øverste var finest, ville bare hatt de to og prøvd og blitt enige om ett av de, klinger best med to stavinger når dere har Emma fra før...... Emma og Mads Emma og Fredrik...... tror jeg ville gått for Mads!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...