Gå til innhold

Lillesøster må snart få ett navn, men vi klarer ikke bestemme oss for hvilket! Noen som vil komme med sin mening?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mathea, Oskar og Sofie.

Mathea, Oskar og Eline.

Mathea, Oskar og Mille

Mathea, Oskar og Marie

Passer best... Mathea, Oskar og Karoline er fint nok det og...

Annonse

ELLINOR!

Alt for lite brukt, og skiller seg ut mellom de andre (I mine ører "rimer" alle de øvrige på hverandre og på maaaange av dagens poppisnavn.)

De som ellers tiltaler meg, måtte være Synne og Marie. Klassikere, som alltid er litt populære, men som vi ikke oversvømmes av.

selvom de andre ikke har dobbelt navn,kan jo den lille ha det :-)

synes det er fint med dobbelt navn,og min første tanke da jeg leste navnene: Marie Sofie,og Mille sofie

Ellinor og Oda er også flotte navn

Oskar, Mathea og Eline. - nydelig!

Adine - fint

Ellinor - fint, men litt hardt?

Mille - litt for søtt

Synne - favoritt nr 2.

Karoline - klassisk

Sofie - veldig populært

Marie - utrolig mange som har det som mellomnavn, så veit ikke helt hva jeg syns om det. Alle heter det på en måte, så klarer ikke å se det som et navn for seg selv.

Lykke til!

Eline passer sammen med Mathea og Oskar.

Men ellers likte jeg Ellinor og Synne aller best:) Ellinor blir min neste datters navn.

Tenkte bare jeg skulle fortelle at vi har bestemt oss for at jenta skal hete Sofie :)

Vi har likt dette navnet lenge og har villet bruke det pga oppkalling, men så var det dette med at det var så populært som gjorde oss veldig usikre. Nå har vi bare bestemt oss for å ikke bry oss om hvor det ligger på statistikkene og valgt å bruke til fordi vi liker det (og fordi svigermor kommer til å bli kjempeglad)...:)

hi

Annonse

Gratulerer med valget:) Vi hadde samme kvaler fordi vårt oppkallingsnavn også var popoisnavn, men er veldig fornøyd med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...