Gå til innhold

Lillesøster må snart få ett navn, men vi klarer ikke bestemme oss for hvilket! Noen som vil komme med sin mening?

Anbefalte innlegg

Vi har foreløpig klart å kutte ned til disse navnene;

Adine

Eline

Ellinor

Mille

Synne

Karoline

Sofie (oppkalling)

Marie (oppkalling)

...mannen er glad i navn med "i" i seg :)

Fortsetter under...

Ellinor eller Marie. Fint med oppkalling, synes jeg. Ellers går det an å lage så mange fine kosenavn utav det hvis hun heter Ellinor; Nor, Nora, Ellie osv:) Er det ikke et av disse navnene 'hun ser ut som'? Går forresten ut fra at jenta er kommet til verden, men hun er kanskje ikke det..?

Annonse

Min heter Elie, så jeg syntes at Eline er fint da (det uttales på samme måte som man sier eline men uten n:).

Ellers er Synne veldig pent, Marie og Adine!

Åh, Oskar er SÅ nydelig da!!

Vår kommende gutt skulle fått hete det om sambo ikke hadde det navnet på ikke-like lista si.. :(

Med Oskar og Mathea, synes jeg Adine passa best :o)

Jenta har kommet til verden jo, med masse mørkt hår :)

Jeg synes igrunn hun ligner mest på en Karoline og det er et navn vi kom på først etter at vi fikk se henne... Eneste ulempen er at det er så mange rundt her med dette navnet.

hi

Annonse

Jeg stemmer på Adine, med Eline og Karoline på andreplass.

Eneste navnet jeg absolutt ville unngått er Sofie, som er litt for poppis for tida.

Syns dere burde gå for et av oppkallingsnavnene :) av de to liker jeg personlig Sofie best.

Ellers er Mille og Adine også flotte navn! Dere kan jo gå for en dobbeltnavnvariant om dere ikke klarer å kutte ned?

Takk for mange svar, selv om jeg i grunn ikke har blitt noe klokere. Må nok ta en alvorsprat med mannen i huset iløpet av kvelden.

Eneste jeg vet er at vi ikke skal ha dobbeltnavn da de andre ikke har det :)

hi

Siden dere begge liker Karoline, men synes for mange der heter det, hva med Oline da? Det har i i seg og, mangler "bare" Kar i Karoline ;)

Eline eller Ellinor!

Hadde jeg kommet på Eline da jenta mi ble født hadde det kanskje blitt det. Men Sigrid er ikke noe dårlig alternativ det heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...