Gå til innhold

hvor lenge kan et dødt embryo ligge i magen før det støtes ut ?

Anbefalte innlegg

VET at det har forekommet tilfeller der embryoet har kapslet seg inn uten at kroppen har støtt det ut.

Men hva er vanlig. Hvis man ar en MA vil ikke fosteret støtes ut etterhvert uansett ? og evt hvor lang tid.

Hvis man har et "blighted ovum" vil ikke kroppen skjønne det selv etterhvert ?

Passe kjipt å komme på ordinær ul å se et 5 uker gammelt dødt embryo liksom...

Fortsetter under...

Vet ikke hva som er vanlig, men jeg gikk i to-tre uker.. Jeg er veldig imot abort å ville helst at kroppen skulle kvitte seg med dette naturlig, men da det gikk flere uker så ble det bestilt abort.. Jeg begynte sånn smått å blø å fikk store smerter dagen før utskrapning..

Jeg gikk vel rundt 5 uker, i følge ultralyden da MA ble oppdaget, skulle vært 11 uker, men embryoet var vel rundt 5-6 uker bare. Oppdaget det fordi symptomene(ekstrem kvalme) og ømme bryst avtok og så kom det litt friskt blod. Fikk henvisning til Ullevål for utskrapning neste dag, men så ordnet kroppen min opp selv den natta, så alt kom ut av seg selv.(heldigvis, slapp dermed resivio)

Jeg fikk oppdaget MA i uke 13, da hadde fosteret vært dødt i 5 uker. Vet ikke om det ville kommet ut av seg selv, men jeg var virkelig dårlig, så hadde nok fått en infeksjon. ble utskraping på meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...