Pigalopp:-) Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Da er tulla vår kommet til verden! Hun er 1 uke i dag, og verdens beste :-) Hun kom til verden med planlagt ks, og veide nesten fire kilo. Så da sier jeg takk for meg her inne, lykke til til dere andre og kanskje jeg dukker opp igjen senere ;-)
madremia Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Tør jeg spørre hvor mange dager KS ble tatt før termin, Pigalopp? Jeg skal ta keisersnitt om 15 dager, seks dager før UL termin, jeg er andregangs.... Håper du er i god form og at KS var en fin opplevelse. Jeg har bare født vaginalt tidligere og er veldig spent!! ÅH! TENK AT JENTA DI ER HER! Må være helt nydelig!
Pingo80 Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Gratulerer så mye, ha en flott barseltid :-) Beste tiden i livet.
Pigalopp:-) Skrevet 12. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2011 Fikk ks pga forliggende morkake 10 dager før termin. Er også andregangs og hadde vaginal fødsel forrige gang, så var litt spent foran ks men det gikk veldig fint. Litt rar følelse å ligge der å kjenne at de holder på, men ikke ha noe vondt eller ubehag. Fikk ha babyen og samboer med meg en stund før de gikk så jeg ble sydd sammen igjen, og da var det helt ok å være igjen alene en stund. Og pappa fikk en fin stund sammen babyen helt alene :-)
Pigalopp:-) Skrevet 12. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2011 Og JA, vi koser oss kjempemasse og NYYTER lillejenta!!! :-) Lurer på når vi kan starte på nestemann...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå