Gå til innhold

limproppen gikk!!

lykkelig fødeklar*aprilspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår kveld når jeg skulle legge meg gikk slimproppen gitt! kom et lite knett og så "datt" den ut. fascinerende greie det der,hihi

noen som vet om jeg kan gå lenge før fødsel starter nå? 5 dager til termin. hadde maserier et døgn i helgen, og kroppen er vond nå. kjennes ut som noen har festet et belte rundt mage og rygg som verker konstant, og jeg har vondt i underlivet. vondt å tørke etter dobesøk, og vondt å flytte på beina. håper på fødsel snart, men regner med jeg går to uker over:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og nå gikk den to ganger til!:o hehe er den stor denne proppen eller? hihi

gikk i to omganger nå, jeg var ute på gåtur og kjente noe rart. kom hjem og der kom en lang slimting(sorry detaljer), og rett etterpå enda en. har også litt løs mage nå, har vært hard i mange uker. tegn på at ting skjer snart eller?er så spent!

Skrevet

Høres ut som ting er på gang, men har hørt at slimproppen kan gå uten at fødsel starter. Er vel noe med at man ikke skal bade da...

Ei venninne av meg sa at rier kjenner ut som kraftige menssmerter. Veldig greit å vite, for natten etter våknet jeg av slike smerter og lillegutt kom ut samme dagen.

Min søster kjente masse murringer i en dag eller to før riene satte igang.

Det er nok veldig forskjellig, men ring til føden for å høre hvis du er usikker. =)

Masse lykke til :)

Skrevet

takk for svar=)

bør ikke man bade i badekar heller nå? hvordan er det med sex, er ikke det heller lurt?

jeg har hatt mensmurringer i rygg og mage siste dagene, og i helgen hadde jeg et døgn med maserier som aldri tok seg opp til noe mer... er så spent! håper virkelig denne lille tassen vil ut idag eller i morgen, for vi er så klar=)

Skrevet

Tror du trygt kan bade i badekaret ditt + ha sex selvom slimproppen din har gått. Baby`n ligger jo inne i hinner med vann. Annerledes om du har vannavgang!

Min slimpropp gikk vel en uke før jeg fødte sist. Jeg lå i badekaret hjemme og hadde sex før barnet kom.

Lykke til:0)

Skrevet

Når fødselen min startet anbefalt jordmor at om jeg hadde tilgang til et badekar å legge meg i det. Spurte om det var greit at jeg lå i svigers sitt og det var ingen problem. Det hjalp veldig på så anbefaler deg å gjøre det.

Jeg måtte også på do når fødselen startet og hadde da helt annen avføring enn jeg hadde hatt fram til da. Kroppens måte å tømme seg på... Så godt mulig du er i full gang nå:) Lykke til.

Skrevet

nå har denne berømte proppen gått i 4 omganger. i natt gikk den siste bilten, og alle er ganske store. er det mere igjen da mon tro? visste ikke den var så sto,hehe

fikk veldige menssmerter inatt når den kom, og så roet det seg. men idag har jeg mer menssmerter enn jeg har hatt, og vondt i ryggen og nedover ene foten.

skal ut og gå en tur nå, se om det løsner på noe:o)

når jeg stod opp idag rant det noe nedover låret, lignet på utflod men lurer på om det kan være vann? ikke mye så regner ikke med at vannet har gått isåfall. men spennende dager er det i alle fall=)

Skrevet

Slimproppen min gikk over to dager og tredje dagen var guttungen ute :) Masse lykke til!

Skrevet

tipper det er noe på gang jeg asså...! Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...