Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll hos legen min når jeg var 13+2 og hørte hjertelyd , men i helgen hørte vi ingenting ? (var da på legevakt )

Noen andre som har vært borti dette ??

Skrevet

har jeg aldri vært med om.. Tror du skal få sjekket det engang til jeg :)

Skrevet

Puuh.. Var hos fastlegen min nå , han fant hjertelyden med engang ! :D

Skrevet

Så bra! :D Lå sikkert bare litt vanskelig til i helgen :)

Skrevet

Ja ,men han legen som sjekket i helgen , ville ikke høre på meg når jeg sa att lille lå på andre siden , og han trykket så vidt doppleren ned på magen .. :o

Men er godt å kunne roe seg etter en helg i uvisse :D

Skrevet

Ja ,men han legen som sjekket i helgen , ville ikke høre på meg når jeg sa att "lille" lå på andre siden , og han trykket så vidt doppleren ned på magen .. :o

Skrevet

Haha, de legene de legene :P De er litt morsomme noen ganger :P men godt at du har det bra nå :D Har faktisk enda ikke fått høre hjertelyden jeg... Bare sett den lille på UL og at hjertet slår..

Skrevet

Ja ,men han legen som sjekket i helgen , ville ikke høre på meg når jeg sa att "lille" lå på andre siden , og han trykket så vidt doppleren ned på magen .. :o

Skrevet

ja fytti ;p

Så pass , da er det vel på tide :D Hvor langt er du på vei da ?

Skrevet

12 uker idag ! :D Så skal jeg til UL på torsdag med barnefaren for at han skal få se så gleder meg :D Prøver vel å finne hjertelyd da håper jeg :)

Skrevet

åå, så morro ! Gratulerer :D

Er helt herlig å høre di raske hjerteslagene <3

Skrevet

-jeg er 15 uker og har enda ikke fått høre hjertelyden. Legen min vil ikke prøve en gang før etter jeg har vært på ordinær ul ;( Det er så ufattelig kjipt at han ikke vil prøve og høre en gang.. Må vente i 3-4 uker til..

Er det normalt at de ikke vil prøve før etter ul? Sist sv.skap hørte legen (hadde en annen lege da) det i uke 13.. Rare greier ;)

Skrevet

så pass , det er kjedelig da , jeg hørte første gang på UL når jeg var 7 uker og med doppler når jeg var 12-13 uker ..

Trodde det var normalt att legen prøvde hvertfall ? :s

Skrevet

Første svangerskap så hørte legen etter hjertelyd før uke 10 hos meg, og denne gangen har dem ikke hørt etter engang :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...