Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #1 Del Skrevet 11. april 2011 Datteren min på 3 har over lang tid klaget over vondt bak knæne. Men det er bare når hun sitter på kne eller på do e.l og får musklene i "klem". Aldri ellers. Trodde dette var vanlig, men i bhg sier de at de aldri har opplevd det før. Da ble jo jeg bekymra, så vi skal til lege over påske. I mellomtiden lurer jeg på om det er noen andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #2 Del Skrevet 11. april 2011 dytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #3 Del Skrevet 11. april 2011 min mor har det problemet enda, hun hadde det som barn og. jeg har også dette problemet, men grunnen er nok annerledes hos meg. slike problemer kan komme av for korte muskler i lår og legg, da kan man få vondt i festene når de strekkes. det andre kan være skjevstilling i benstrukturen som jeg tviler på at de kan fikse, da er det rotasjoner som gjør at det er feil med kneet. jeg har en kombinasjon av dette og finner enda den dag i dag det smertefullt og sitte på kne. men da har hun smerter andre plasser og. det som også kan forårsake det er nedsatt smerteterskel, da er man utrolig mye mer følsom enn normalt. jeg har en "god" kombinasjon av dette. min mor har feil med kneene som gjør at hun ikke kan sitte på kne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå