Mia2011 Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Skal på kontroll iløpet av uka, og er da 38 uker, husker ikke fra sist, men sjekker hun det eller må jeg be om det selv? Har termin rundt 1 mai, men har hele tiden hatt følelsen av at hun kommer rundt påske, så derfor kunne jeg tenke meg å vite litt hvordan det ligger ann Har vært veldig aktiv i helga, så har nok kjent litt murringer og modning med diverse hagearbeid, beskjæring av busker, klargjøring av hagemøbler og oppsetting av nytt gjerde Ikke for å starte noe, men fordi været har vært knall og det har vært super deilig med masse frisk luft etter en laaang kald snørik vinter..
Eeyore Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Det er ikke vanlig at de sjekker åpning på kontroll før en er på "overtid". Noen spør om hun skal sjekke, mens noen må du spørre selv
Tøtto&lillebror Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Eg blei ikkje sjekka på kontroll i veke 38, men så har ikkje gutungen festa seg heller. Skal på 40 vekers kontroll hjå lege på torsdag, og trur nok ikkje eg blir sjekka då heller..men så har ikkje eg eit ønske om det heller. Kan kanskje bli sjekka, viss du har eit ønske om det..
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Jeg spurte jm 5 dager fødsel om hu kunne sjekke meg, å det ville hun ikke tukle med sa hun. Men da samboer fortalte at slimproppen hadde gått 3 dager før, da var det bare å slenge seg opp på bordet for sjekk ) Men tror det er veldig forskjellig, så kansje du skal spørre ja.
SuperMoM <3 Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Jeg spurde sist gang og hun sjekka meg + strippa meg
Gjest Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Du føder jo ikke nødvendigvis noe før selvom du blir sjekket og det viser seg at du er både moden og har åpning. En kan alikevel gå over tiden og evt måtte bli satt igang fordet.
Mia2011 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2011 Takk for svar, joda hodet er festet (3 uker siden på UL) og magen har sunket. Ønsker overhodet ikke å bli strippet men kjekt å vite hvor langt kroppen er når man føler seg klar på alle måter Fødte på termin begge gangene tidligere så regner faktisk ikke med å gå over denne gangen heller, og som sagt har magefølelsen hele tiden ment at hun kommer litt før Det er jeg innstilt på faktisk, men blir ikke skuffet om det ikke skjer, naturen går sin gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå