flypapir Skrevet 11. april 2011 #1 Skrevet 11. april 2011 Kontakter jeg dem eller de meg?! Burde vel vite dette nå, men dette er tydligvis en av tingene som har gått i glemmeboka siden sist..
Trollmor til 2 Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 Her jeg bor er det ihvertfall sånn at helsestasjonen kontaktet meg =)
Gjest Skrevet 11. april 2011 #3 Skrevet 11. april 2011 Jeg kontaktet helsesøster da jeg ikke hadde hørt noe når babyen var rundt 5 uker. Fikk velge om vi skulle komme til helsestasjonen eller om hun skulle komme hjem til oss.
frk Nilsen Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 Bor du i Oslo så må du kontakte helsestasjonen, det kan ta litt tid før de mottar papirene fra sykehuset.
Gjest Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Jeg fikk tlf ca en uke etter vi kom hjem. Tror det er litt forskjellig fra kommune til kommune, men om det går veldig lang tid så er det bare å ringe de å høre
flypapir Skrevet 11. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2011 Takk for svar dere! Da avventer vi og ser det an Tenkte det ville vært greit å få gjort unna det besøket nå mens pappan er hjemme ...men det er jo ingen krise om det må vente til over påske heller!
tulla<3sep2010 Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 jeg ringte de da vi gjerne ville de skulle komme før pappan reiste på jobb så han og fikk være med. Ellers så sa de her at det er vanlig at man hører noe innen 2 uker etter at du er kommet hjem fra sykehuset.
sisten Skrevet 12. april 2011 #8 Skrevet 12. april 2011 Jeg ble kontaktet 1 uke etter jeg kom hjem, og det var i går :0)
*smula* Skrevet 12. april 2011 #9 Skrevet 12. april 2011 Vi fikk beskjed om å ringe helsestasjonen den dagen vi kom hjem fra sykehuset, for det tok ofte litt tid før de fikk papirene fra sykehuset. Veldig greit synes jeg, for da fikk vi avtalt tid med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå