Gå til innhold

Blødning uke 13

Anbefalte innlegg

Må bare få litt frustrasjon ut. Blir snart gal av å gå slik!

Det begynte for 4 dager siden med friskt blod i trusa. Ganske mye også. Fikk komme til UL dagen etter, og alt såg bra ut med den lille. Fant ingen tegn til blødning da og siden jeg ikke hadde smerter eller det ikke var så mye akkurat da, ble jeg sendt hjem igjen.

Har blødd litt hver dag siden, og i går ettermiddag/kveld kom det mye friskt blod igjen! Følte det bare rant ut av meg. Blir så lei av å gå slik og ikke vite noen ting! Noen som har opplevd relativt store blødninger uten smerter?

Har fått time hos lege kl 15 i dag, men syns det er så lenge til!!! Har hatt 3 SA og født 2 friske barn fra før. Er så redd og frustrert!

Er det noen som har erfaring med dette? Hva kan blødningen komme av? Trenger noen trøstende ord:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143127382-bl%C3%B8dning-uke-13/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har også hatt en del blødninger i dette svangerskapet, men stort sett litt brunlig blod. Legen har forklart at dette kommer av morkaken som beveger seg oppover, den ligge noe foran åpning nå og kommer da fort blødninger fra denne! Har du fått beskjed om foranliggende morkake kansje?

Det er også vanlig å få blødninger etter feks sex da man fort får rifter i området rundt.

Håper alt er bra med lille i magen...krysser fingrene for deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...