Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare få litt frustrasjon ut. Blir snart gal av å gå slik!

Det begynte for 4 dager siden med friskt blod i trusa. Ganske mye også. Fikk komme til UL dagen etter, og alt såg bra ut med den lille. Fant ingen tegn til blødning da og siden jeg ikke hadde smerter eller det ikke var så mye akkurat da, ble jeg sendt hjem igjen.

Har blødd litt hver dag siden, og i går ettermiddag/kveld kom det mye friskt blod igjen! Følte det bare rant ut av meg. Blir så lei av å gå slik og ikke vite noen ting! Noen som har opplevd relativt store blødninger uten smerter?

Har fått time hos lege kl 15 i dag, men syns det er så lenge til!!! Har hatt 3 SA og født 2 friske barn fra før. Er så redd og frustrert!

Er det noen som har erfaring med dette? Hva kan blødningen komme av? Trenger noen trøstende ord:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143127380-bl%C3%B8dning-uke-13/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære du! Jeg har hørt at en kan oppleve blødninger hvis morkaken ligger litt lavt. Den vil som regel ligge høyere etterhvert, og da vil blødningene forsvinne. Kan ellers fortelle deg at jeg hadde blødninger fram til uke 16 med første mann, en nydelig gutt som i dag er 6 år gammel. Mye som er normalt i et svangerskap, tror vi blir litt blendet av alle "a4-graviditetene" og dermed bekymrer oss unødig. Håper det går fint med deg, og at du blir beroliget hos legen i dag.

jeg begynte å blø i uke 13, blod i senga når jeg våknet og det rant når jeg stod opp. Så kom det endel brune rester i noen dager. Og så var det på an igjen med ny frisk stor blødning uka etter, og uka etter. Så uke 13-16 var kjipe. Men som deg var jeg på ul og fikk se reka sprelle. Vi fant forklaringen, det lå en liten flik av morkake helt ned over indre mormunn så det er der det blødde fra. Nå har det sluttet å blø og ultralyden viser nå at morkaka har trukket seg opp og bort, og vil neppe skape noen mere problemer. Håper det blir slik for deg også!

Har vært på UL igjen i dag og det var det samme som var problemet hos meg også! Morkaken låg litt over mormunnen og var grunnen til blødningene. Alt bra med den lille:-) Er så lettet over at det ikke var noe "alvorlig" og at de fant grunnen til blødningene.

Takk for svar jenter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...