maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 11. april 2011 #1 Del Skrevet 11. april 2011 <3Vår<3<3Sov helt til 08 idag<3Snart klar for trening <3<3 Dette var en status til ei venninne i helga på FB.. Og mange flere tar helt av med hjerteskriving. Muligens er det jeg som er over gjennomsnittet "hjerteløs" (hoho), men guuuud det irriterer meg. Ja jeg vet, bør ha bedre ting å irritere meg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iiiiik Skrevet 11. april 2011 #2 Del Skrevet 11. april 2011 Ha ha, jeg er enig, men du har jo selv to hjerter i nicket ditt da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. april 2011 #3 Del Skrevet 11. april 2011 Hehe! Morsomt at det kommer fra en som selv har hjerter i nicket sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammadaltenpipestilken Skrevet 11. april 2011 #4 Del Skrevet 11. april 2011 Du glemte hjerte på begge siden av Nr.2 i nicket ditt................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimolly Skrevet 11. april 2011 #5 Del Skrevet 11. april 2011 haha. dobbeltmoral lenge leve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 11. april 2011 Haha, dagens! Den har jeg ikke tenkt på en gang:) Nei nå blir det hjerter fra nå av;) <3 surrehode <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 11. april 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 11. april 2011 Flau enda kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. april 2011 #8 Del Skrevet 11. april 2011 fnis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå