Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre om evt gode og dårlige :) Vurderer å kjøpe den til min 8 mnd gammle gutt :) Noen som heller evt anbefaler en annen sportsvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den :) Er veldig fornøyd. God å trille, og tøff å se på ;) Eneste minuset er at ryggen ikke kan legges HELT ned..Men barna våre har sovet godt i den uansett :) Og ikke er den dyr heller!:))

Skrevet

Vi kjøpte en brukt. Den er god å trille på all slags føre egentlig. Og selv om ryggen ikke kan legges helt ned, så sover snuppa som en stein oppi der. Hun elsker å sove i vogna si.

Eneste minuset er kalesjen, noe som også gjelder kombivogna vi har fra Emmaljunga. Den har blitt skikkelig slapp og vil bare falle tilbake når vi drar den opp. Nå er jo Scooter-vogna brukt som sagt, men kombivogna var jo helt ny. Vi har fått ny kalesje til den, men det ser ut som den også begynner å bli slakk.

Men bortsett fra det, så er vi kjempefornøyd med Emmaljunga scooter.

Skrevet

Kalesjen kan strammes om den begynner å¨bli slakk. Skru den til på sidene,så blir den stram igjen og detter ikke bak..:)

Skrevet

Når det ikke er full liggestilling, er det for tidlig for en på 8 mnd å ligge i den da synes dere?

Han sover jo ute i vogna si opptil 4-5 timer pr dag. Og jeg er også litt skeptisk til det å ha han vendt fra meg.. Men jeg synes den vogna er såå fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...