Gå til innhold

Er selv syk og har to syke småbarn:( Hvordan komme seg igjennom dagen??

Anbefalte innlegg

Hei! Føler meg helt elendig! Vond hals, frysninger, slapp, smerter i hele kroppen, hodepine, og en temp på 38,5 når jeg sto opp kl. halv 6..

Om et øyeblikk står eldste opp og skal sendes på skolen.

I tillegg har jeg to små på 4mnd og 2år og 3mnd. De har vannkopper begge to. Sure og utilpasse og rimelig krevende:(

Hvordan i all verden skal jeg komme meg igjennom dagen? Blir jo anpusten og sliten bare jeg går over gulvet:(

Fortsetter under...

Føler med deg.

Er ingen trøst, men du er ikke alene.

Føler som jeg har 10 kniver i halsen, og har feber.

Har tre barn her og, eldste skal i bhg.

Tvillingene på 1.5 år er veldig forkjøla:(

Får bare håpe dagen går fort.

Takk, og god bedring til deg ano 2:)

Noe må jeg jo finne på før småttisene våkner! Kan ikke akkurat legge meg heller, siden eldste trenger litt hjelp til å komme seg på skolen:)

Håper dagen går fort ja!

Man klarer det meste når man må, vi er pussig laget sånn. Ta deg febernedsettende og fortsett med det hele dagen. Om eldste sover på dagen - legg minste også da og sov litt du også.

Evt kan du høre med en venn,mor, nabo e.l om de kan sitte hos dere en time sånn at du kan sove litt.

God bedring!

Her viser du klasse,anni 06:54...

HI,du klarer det meste når du bare må.Hiv i deg paracet e.l.få eldste på skolen,og bit tena sammen og håp at de minste sover litt slik at d får hvilt deg også.

God bedring og god klem:)

Annonse

Er det ikke noen far med i bildet da? Hvis du er syk selv, så har jo far rett til å være hjemme siden du sikkert er i permisjon med mini på fire mnd? Ellers støtter jeg de over med febernedsettende på deg selv, og prøv å få alle sammen til å sove litt - det er ikke dumt når man er syk. Kanskje vanskelig med vannkoppebarna, men ta med hele gjengen i senga og syng til du stuper :) evt en nabo, besteforeldre eller en eller annen snill sjel som kanskje kan hjelpe en time eller to?

God bedring alle sammen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...