Gå til innhold

hvem her kunne hatt sex med en opptatt fyr?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

å være utro er egoistisk, kvalmt, horete/horebukkete, billig,respektløst osv osv. blir kvalm av utro folk.

jeg spyr av sånne folk. så jeg aldri hadde klart å ha meg med et utro svin.

fysj, grøsser ved tanken. nei, jeg klarer å få sååå mye bedre, heldigvis. så jeg slipper å ty til slikt. ser ekke engang noe spenning med å ha meg med slike billige, kvalme og respektløse folk som dypper den i meg og så skal dra tilbake til kona og være familiemann :)

spyr av slikt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du vite hvem her som kunne tenke seg eller som har prøvd å ha sex med en opptatt fyr, eller vil du bare markere avsky?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at jeg får deg til å spy, HI. Er virkelig ikke meningen å gjøre deg dårlig. Men jeg har akkurat møtt en fyr som har samboer (ingen barn), og har tenkt å sjarmere han i senk så han blir miiiiin.... My precious :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.. god plan ;)

Hva menes med HI?? alle bruker det.. men jeg skjønner ikke hva det står for... kan noen svare med på det værså snill??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært singel og møtt en fyr som var opptatt så hadde det brydd meg lite om han har dame dersom jeg bare hadde vært ute etter en flørt eller pulevenn. Og så lenge jeg ikke kjenner kvinnfolket han er sammen med.

Er ikke jeg som da er utro men han, og det er jo hans valg. Men hadde det vært barn inni bildet(at han har barn med dama) så nei, ville ikke ødelagt mellom de så det hade gått ut over barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

signerer denne 00:08, selv jeg har en grense ;) Ville aldri bevisst gjort noe som river istykker en familie og ødelegger for uskyldige barn..

23:54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to som har gitt meg de største seksuelle opplevelsene var begge gifte menn. Den ene var i et såkalt "åpent forhold", hvor både han og kona koste seg på si uten å være utro. Den andre fikk ikke noe hjemme. De er skilt nå, måtte jo ende slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid holdt meg langt unna opptatte menn, uansett om de har barn eller ikke. Ikke er jeg redd for at min egen samboer har noen på si heller, han er aldri på byen alene, eneste stedet han drar uten meg er på hockeykamper. Og han er innenfor døra her ti minutter etter at han drar fra jobben, så han har ikke noen dame han stikker innom på veien heller;)

Grunnen til at jeg selv holdt meg unna opptatte menn, da jeg selv var single, er for det første at jeg synes utroskap er bedritent. Og, at jeg ikke ville risikere å falle for en fyr som faktisk er en drittsekk... Enten hadde han blitt hos kona, og da hadde jeg blitt såra (altså om jeg falt for ham).Eller så kunne han droppa kona for meg, men jeg ville jo aldri kunnet stole på ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er meg hoppende likegyldig hvor mange damer som kunne hatt sex med en opptatt fyr. Med tanke på hvor mange menn som har vært og er utro så er det tydeligvis nok av dem.

Jeg beskytter meg mot utroskap for det første ved å finne meg en mann som viser et snev av moral og mye respekt ovenfor meg som jeg kan stole på,deretter ved å ansvarliggjøre mannen min og bare ham, og ikke minst ved å la være å være en naiv, godtroende tulling. Så kan damene bare holde på som de vil.

Har funka bra så langt:)

En mann som ikke er utro bare fordi det ikke finnes noen damer som vil ha sex med ham, han er ikke stort bedre enn en som faktisk ER utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er turn off med menn som er i forpliktende forhold, så jeg har aldri hatt meg med en mann som ikke var singel. Og joda, jeg er helt sikker på det, for jeg legger meg ikke med noen uten å kjenne dem bedre enn et par timer ute på byen!.. Hadde jeg som singel lyst på sex, så hadde jeg en knullekompis(som også var singel) som villig kom 2-3 ganger hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at jeg skal tenne så skal det mer til enn bare utseendet. Jeg trenger en mann med bra personlighet for å i det hele tatt klare å tenke i den retningen. Og en utro mann har vel ikke akkurat noen bra person på noen måte etter min mening. Det er slik man bærer ut, akkurat som med alt annet søppel. Ikke driver man på å tar på det heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en fyr på nette...Jeg var bare ute etter uforpliktende sex og han svarte altså. Han var ærlig og sa at han hadde samboer og to barn....

Tenkte ikke så mye på det, hadde sex med han 1 gang...Jeg var ung og dum og hadde nok ikke gjort det igjen.

Nå som jeg selv er blitt skikklig voksen og selv har mann og barn så blir jeg kvalm bare av og tenke på det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ærlig talt, om jeg er singel og en gift mann prøver seg på meg er det HAN som er utro, ikke meg. Om jeg vil, så gjør jeg det.

Men nå er jeg gift, og gjør ikke det. Om noen ligger med mannen min (bortsett fra meg :-)) er det han jeg blir skuffet over, det er han som har forpliktelser og bør holde seg for god for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...