Gå til innhold

Babyen klyper meg så! au au

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han klyper når han ligger på puppen! Han er 6 mnd nå, og har lenge trommet med fingrene og klappet med hånda når han ligger til puppen, han koser seg med det :) Nå koser han seg visst også med å ligge å klype, au au au, sånn ytterst i skinnet.

Han klyper også når jeg har han på armen, et skikklig godt tak ytterst ytterst på overarmen min, hehehe

Flere som har klypende babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA!!!!

men her klyper hun i munnen min, nesen, kinnet og river i håret ;) hehehe....! jeg kommer på hver gang at "SØREN!!! jeg skulle ha klippet klørene hennes først ;) " heheheh....!

hun er 7 mnd ;)

Skrevet

Hehe, ja, kvesset klørne her om dagen, vokser jammen fort også da!

Ja, klyper meg jo forresten også i ansiktet, kjeempefint med disse kloremerkene og små blåflekker, haha

Og håret er satt opp i en kjedelig hale...

Godt de kan utforske iallefall ;)

Skrevet

Samme her gitt. Og får han tak i selve brystvorten så river han til! Au au... Klyper over alt, blir helt sjokkert over hvor han kommer til!

Øret, nesen, håret og puppen er favoritt-klype stedene. Også kommer det jo også et par fingrer inn i munnene våre i løpet av dagen.

Må nå le litt av det selv om det gjør vondt=)

Skrevet

Min jente også...snart 8 mnd. Syns det er koselig å se at de kan kose seg så hinsides;) I en helt annen verden.Skjønne små .........

Skrevet

Jeg sniker gulpekluten mellom klør og pupp hvis det blir for mye, men vanligvis kliper han ikke så veldig hardt. Er ikke kluten i nærheten lar jeg han få hestehalen.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...