fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Han klyper når han ligger på puppen! Han er 6 mnd nå, og har lenge trommet med fingrene og klappet med hånda når han ligger til puppen, han koser seg med det Nå koser han seg visst også med å ligge å klype, au au au, sånn ytterst i skinnet. Han klyper også når jeg har han på armen, et skikklig godt tak ytterst ytterst på overarmen min, hehehe Flere som har klypende babyer?
V&A Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 JAAA!!!! men her klyper hun i munnen min, nesen, kinnet og river i håret hehehe....! jeg kommer på hver gang at "SØREN!!! jeg skulle ha klippet klørene hennes først " heheheh....! hun er 7 mnd
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 10. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2011 Hehe, ja, kvesset klørne her om dagen, vokser jammen fort også da! Ja, klyper meg jo forresten også i ansiktet, kjeempefint med disse kloremerkene og små blåflekker, haha Og håret er satt opp i en kjedelig hale... Godt de kan utforske iallefall
369?gutt10? Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Samme her gitt. Og får han tak i selve brystvorten så river han til! Au au... Klyper over alt, blir helt sjokkert over hvor han kommer til! Øret, nesen, håret og puppen er favoritt-klype stedene. Også kommer det jo også et par fingrer inn i munnene våre i løpet av dagen. Må nå le litt av det selv om det gjør vondt=)
skinnfilla Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 Min jente også...snart 8 mnd. Syns det er koselig å se at de kan kose seg så hinsides;) I en helt annen verden.Skjønne små .........
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 11. april 2011 #6 Skrevet 11. april 2011 Jeg sniker gulpekluten mellom klør og pupp hvis det blir for mye, men vanligvis kliper han ikke så veldig hardt. Er ikke kluten i nærheten lar jeg han få hestehalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå