Gå til innhold

startet ketolysekuren 1 mars på 70 kg (er 168 cm)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og nå er jeg på 54 kg. deilig da. finaly. bare 4 kg ned til vekten jeg hadde før mine 2 graviditeter. men den vekten vil jeg ikke ha heller. 50 kg er litt for lite. 54 skal jeg si emg fornøyd med. takk for slankehjelpen lille kur og selvdisiplin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Du er flink! 16 kg på 6 uker, det er jo fantastisk :-D

 

Jeg begynte på ketolyse for 6 dager siden, veiedag i mrg....spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan föles det når man går på ketolyse da? Altså sånn i kroppen, rent fysisk...

 

 

og blir det ikke sånn rar lukt av en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :) er ganske stolt ja. og skal holde meg her nede. det blir det mest krevende men det er verdt det. føler jeg har mye bedre selvtilitt når jeg ser bedre ut. kanskje overfladisk vil mange si. men men sånn er nå jeg.

 

lykke til med kuren din. den første uken på kuren syns jeg var værst. så du er flink som har holdt ut den værste tiden :) flinka :) blir spennende å se på vekten i morgen da :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen kommer det rar lukt og dårlig ånde. på andre kjennes ikke den lukten.

 

og kroppen føles helt fantastisk syns jeg. man har mye mer energi fordi kroppen forbrenner konstant. ekke avhengig av blodsukker for å ha energi. og migrenen forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, bare google ketolyse. det er mer ekstremt enn lavkarbo :) kan si at lavkarbo kan være livsstil mens ketolyse er slankemetode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...