Gå til innhold

Hjelp, jeg har falt for en skjørtejeger - hvordan temme han?

Anbefalte innlegg

Etter å ha kommet ut av et langvarig forhold på over 10 år for snart et år siden, så har jeg nå vært på date og flørtet litt med en supersjarmerende mann. Jeg har falt for han, men han er en skjørtejeger og jeg vet ikke hvor jeg har han, for han sender så uklare signaler. Merker at jeg vil temme han - være den han velger...hjelp ønskes! Burde vel bare glemme han og gå videre, men klarer det ikke....

Fortsetter under...

hehe det dumme er er at det er naivt å gå inn i et forhold hvis man vil endre slike ting på en mann. man må dessverre ta fyren for den han er har jeg erfart. på godt og vondt. så jeg holder meg unna forhold med badboys :P lettere sagt enn gjort men men. det er bare mine erfaringer.

En av mine beste kamerater er en skikkelig skjørtejeger og trolig evig ungkar. Har kjent ham i 15år nå og han er akkurat lik han var som 18åring når det kommer til damer og sjekking. Han har forsøkt seriøse forhold et par gang, men det har ikke fungert. Super sjarmerende, snill og omtenksom fyr, god venn som man kan stole på er han også, men som type er han ikke dugende siden han ikke har ro på ræva og fort kjeder seg.

Tror du kan glemme å temme en slik type, bedre å styre unna følelsesmessig, de kan være de beste kompisene man kan ha, men det stopper der. ok som elskere en kort periode.

Du svarer på spørsmålet ditt sjøl.

"han er en skjørtejeger og jeg vet ikke hvor jeg har han, for han sender så uklare signaler" - burde være nok, vel? Var han tilstrekkelig interessert, ville han sende klare signaler.

Han prøver seg på deg fordi du er nyskilt og "mør". Oppgi ham og finn en bra fyr.

Ikke for å være noen gledesdreper, men jeg tviler på at du klarer å temme han. Dette er noe han selv må finne ut av, det er HAN som må bli klar til å slå seg til ro i sitt eget tempo. En heldig (eller uheldig dame, spørs hvordan man ser det ;) ) kommer til å få han til slutt, og det kan like gjerne være deg. Men hvis han ikke er klar ennå så spiller det nok ikke noen rolle fra eller til hva du sier eller gjør. Han kommer bare til å do his thing, dessverre :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...