Gå til innhold

Ble fratatt ungen, ble gravid for å "vise barnevernet.."

Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg fikk baby for snart 3 år siden.

Helga etter fødsel var hun på fylla med noen venner og tilbake i gamle spor med diverse stoffer. Hun var ute hver eneste helg stort sett, slengte bare dattera i armene på mora.

Det var frem og tilbake med barnevern et års tid, før de til slutt ga datteren til moren, og "venninnen" min ble sendt på avrusning/rehab par-tre måneder.

Hun kom tilbake for halvannet år siden. Etter å ha pratet med henne, fikk jeg vite at hun var gravid på nytt.

"Satan å, tar de fra meg ungen min, skaffer jeg meg bare en ny! Herregud at de ikke så den komme...!" sa hun mens hun lo rått.

Hun fikk enda en frisk, herlig jentebaby forrige mai. Og igjen var det rett ut på fylla med alkohol og diverse midler.

Jeg har ikke kontakt med henne. Jeg om mine venninner har brutt kontakten helt pga hennes oppførsel, og pga hvordan hun behandler datteren sin..

Jeg blir så sint.

Det er i slike tilfeller jeg skulle ønske det fantes midlertidlig sterilisering eller noe sånt!

Fortsetter under...

Jeg blir så sint, så sint!! Håper hun får klamydia og blir føkkings steril. Sånne mennesker fortjener ikke å ha barn. Det er litt som folk som gir barna kattunge til jul og dumper den i skauen før fellesferien. (Ikke at kattunger og barn er det samme, selvfølgelig, men bruk-og-kast-mentalitet av levende vesener gjør meg sint samma faen.)

Annonse

Hu der virker som å være et veldig godt eksempel på hva narkotika gjør med hjernekapasiteten.

har ikke ord for hvor dum hun virker ut fra hva du skriver !

Nei til legalisering av stoff, ja til bevaring av hjerneceller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...