Gromjenta Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Jeg er inne og ser etter deg med jevne mellomrom og venter på ei gladmelding;)) krysser fingrer og tær for deg:)))) klem
Gjest Skrevet 11. april 2011 #2 Skrevet 11. april 2011 hei. venter på en posetiv test... :-) tester hver dag.. mega svak svak strek i dag... så det er jo et lite håp.. tror ikm er på onsdag, hvis jeg skal regne ettter blødningen på sa. tester igjen i morgen jeg vet du.. hvordan er formen din da?
Gromjenta Skrevet 11. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2011 så spennende:)) svak strek er veldig bra da!! da blir det vet du;)) jeg er i veldig fin form å tar det som et godt tegn egentlig!! er oppe 2-3 ganger om natta på do å litt småkvalm til tider men ellers i kjempeform:) hold meg oppdatert!! ha en suuuuper dag:)))
Gjest Skrevet 11. april 2011 #4 Skrevet 11. april 2011 du skal bli holdt oppdatert ja.. :-)) regner med vi ses i desemberklubben jeg. ha en super dag du også.. :-))))
Gjest Skrevet 11. april 2011 #5 Skrevet 11. april 2011 å dessuten er det ingen tegn til at mens kommer.. i dag sitter jeg her kvalm og oppblåst..(vindfull) :-)
Gromjenta Skrevet 11. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2011 føler meg også veeeldig vindfull, men ingen mensensmerter så det nmå jo være bra;) har IKM onsdag så hvis tanta holder seg borte og ikke er kommet innen helga er over skal jeg JUBLE :-D tok en test igjen i morrest, og den var KNALLRØD med en gang:))) har ikke testedilla jeg nei....:-P
Gjest Skrevet 11. april 2011 #7 Skrevet 11. april 2011 hehe.. for noen testomaner vi er... :-)) hvilke tester bruker du? er jeg gravid nå, så blir det jo termin på samme dag,. :-))
Gromjenta Skrevet 11. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2011 så artig:)) bruker strimlene fra billigtester.enn du? har aldri fått så klar strek før på de. har testet over 5 dager å den blir sterkere for hver dag så da kan det ikke være kjemisk graviditet??? tenkte å ta en digital med uke neste uke å se om det da står 2-3 eller med for da MÅ det jo bety at den sitter denne gangen
Gjest Skrevet 11. april 2011 #9 Skrevet 11. april 2011 vet du hva? jeg klarte ikke å dy meg i sta når jeg gikk forbi apoteket.. kjøpe en 2 pk med cb plus.. svidde av den ene med det samme jeg kom hjem... posetiv!!! å det var heller ikke morgenurin.. :-)))) svak, men kunne godt se krysset.. er hoppende glad...men tør ikke helt å tro på det.. svir av den siste i morgen tidlig.. pluss resten av billigtestene i dagene fremover... å så cb digital m uker i helga... :-))
Gromjenta Skrevet 11. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2011 JIPPIIII ))))))) da får jeg være den aller første her inne til å si et forsiktig: GRATULERER:)))))))))))
Gjest Skrevet 11. april 2011 #11 Skrevet 11. april 2011 vet ikke helt om æ tørr si det....men takk... :-))))
Gromjenta Skrevet 11. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 11. april 2011 for noen fantastiske julegaver det blir på oss i år :-D ♥
Gjest Skrevet 11. april 2011 #13 Skrevet 11. april 2011 sant det ja.. :-)) håper bare det sitter denne gangen... alle gode ting er tre...
Gromjenta Skrevet 11. april 2011 Forfatter #14 Skrevet 11. april 2011 akkurat sånn tænk æ å) men det får IKKE bli med det fjerde skal det skje!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå