Gå til innhold

Noen som vil prøve seg på når jeg får TR igjen??? Vil gjerne begynne denne prøvingen!;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere snille jentene som vil tippe/få opp noe ang når jeg kan vente mensen igjen? i morgen er det 4 uker siden MA og utskrapning, nesten 3 uker uten blødninger, og jeg har ingen aning om jeg har hatt eller straks får el eller når TR kan ventes!

Har hatt sykluser på alt fra 30 til 46 dager det siste året og hadde syklus på 37 dager da jeg ble gravid...

Hva tror dere???

Alle dere som har prøvd å se neste graviditet siste måneden har sagt mai eller mai/juni (8 stk som har spådd meg, tilbakemelding kommer når jeg vet mer...)

Burde jeg bruke El tester eller skal vi bare kose oss neste pp??? ;)

På forhånd tusen takk

Dere vet jeg ser tilbake om det er noe!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du vil få den igjen 6 uker etter utskrapning...

Skrevet

Jippi! (det er det jeg sier da vet du!;)

Håper du har rett mtp! så du hadde svart igjen på tråden din også! Tror og håper også vi kan kose oss uten tester! har ikke bestilt noen (ingen igjen heller) så vet ikke om jeg gidder å kjøpe denne gangen...

Skrevet

Noen flere som kan sjekke? Lurer på hva som skjer i kroppen min for tiden, kan det være el som kommer/nettopp har vært?

Skrevet

Håper du blir gravid igjen så snart så mulig :P

Har du lyst å se om eg snart får TR igjen? har gått no i 2 dager med murringer som tar seg mer og mer opp... Er litt over 5 mnder siden eg fødet.. :)

170486

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...