Gå til innhold

de jeg ikke har svart i andre tråd..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

askepott:)

jeg aner ikke hva som har skjedd, men jeg har ingen god følelse av eksen din, og jeg syntes ikke dere skulle komme tilbake til hverandre.. men kan jo hende jeg bommer..:S kjønn, hmm.. tror jente, men jeg ser litt gutt på deg og, så er jammen ikke sikker.. lykke til

Annonse

Heisann :)

Jeg er født 12.02.83

Er gift, i 2008.

Har en sønn født i 2003 og ei datter i 2010.

Har termin 28.november, tror jeg.

Lurer veldig på om dette svangerskapet vil gå bra? Og om termin evt stemmer? Vil ikke vite kjønn, men alt annet du kan se!!!

Hilsen LeMaRa :)

Annonse

Hei igjen:-) Jeg skrev også i den andre tråden. Det jeg lurte på var om det skjedde noe postivit i den nærmeste fremtiden, for meg og min kjære.. Jeg født 300372, han 13.12.69

Tusen takk på forhånd..

Mvh eka72

Slite veldig med nedpress og kynnerar...

16.05.79

Akutt UL termin 17 april og Ordinær UL termin 23 april...

Ser dåke dato for fødsel og kor lang fødselen blir og om det er gutt eller jente i magen? :)

Har ein mann som reiste på langtur i dag. Får han med seg fødselen? Han er født 06.08.76

Kjem me til å halde saman? Har ei svigermor som regjere litt mykje :(

På førehand takk! :) Ønske deg og dine ein fine kveld :)

han rekker fødselen:) men ikke med så god margin, babyen kommer noen dager etter han er tilbake.. dere kommer til å holde sammen så lenge det er nødvendig på en måte.. men jeg tror ikke jeg ville satset gull på at dere kommer til å leve livet ut sammen desverre. ta oppgjør med svigermor, hun trenger å bli satt på plass..

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...