Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har jo masa om dette forholdet mitt max mye den siste tiden. og nå har det gått 3 dager uten kommunikasjon med mannebeinet. og jeg har tatt mitt valg. vet jo ikke hvor han står siden vi ikke har snakket sammen, men jeg har nå bestemt meg for å gi forholdet en sjanse med visse betingelser. så nå må jeg bare få det ut på riktig måte og påvente hans respons.

skal holde dere oppdatert, regner med jeg får sendt noe avgårde til han i løpet av en dag eller to.. sitter litt langt inne..og vi snakker jo ikke sammen på telefon :/

ha en strålende kveld!!

klem fra lilja♥

Fortsetter under...

Annonse

Føler sånn med deg... Håper du har det bra med noen dager borte :) Syns du er skikkelig flink som har klart å ta deg noen tenkedager, og bra at du klarer å stille noen betingelser :) Her er det skikkelig på trynet nå, men jeg prøver å holde ut. Er bare så drittlei av å falle i den samme dumpa hele tida ;)

Heier på deg :)))

*klem*

tja.. alt er mer kaotiskt nå enn noen gang :( stilte betingelser i går på mail, men fikk beskjed utenfra i dag at om jeg flytter sammen med han igjen blir vi "anmeldt" til barnevernet.. og skjønner personen som sier dette, det er en person med bakgrunn nok til å se hele vår situasjon på en objektiv måte.. så jeg må bare ta det til meg og fortelle han det.. men det blir tungt :((( spesielt siden jeg åpnet for et nytt forsøk i går..

så alle gode tanker er nå hjertlig velkommene!!

Huff :'( vondt å høre at det er slik. Irriterer sikkert noen nå, men jeg tror virkelig at alt skjer for en grunn. Eneste vi kan gjøre, er å kjempe på, og vi velger selv hvordan vi forholder oss til alt som skjer.

*stor klem*

er enig med deg liv, så jeg legger meg ikke ned å "dør", har kjempet for dette forholdet i de tre årene vi har hatt det, så at denne beslutningen ble tatt utenfra er egentlig litt godt, ellers hadde jeg nok kjempet i noen år til og ungene hadde vært de som tok mest skade.. nok er nok og jeg ser det nå!

stor klem tilbake

Annonse

Mener ikke å blande meg inn her.. men man kan ikke melde folk til barnevernet fordi de har et ustabilt forhold..

Med mindre det handler om omsorgssvikt og misbruk, og det regner jeg ikke med at det gjør..?

Du må selv ta en avgjørelse for deg og barna dine, ikke la utenforstående "true" deg på den måten.

Masse gode lykke klemmer Whitelily!! :)

det er legen min som har gitt meg denne beskjeden. og det er ikke missbruk, men han har reist inn og ut av familien 3 ganger på tre år, og i perioder på 5-6 mnder av gangen. det er flere enn mine barn involvert.

uff utleverer meg veldig nå, men er så frustrert!

Men selv det du beskriver er ikke grunn nok til å melde noen til barnevernet! (jobber i BV selv, derfor jeg velger å være anonym når det gjelder nettopp dette)

Og dessuten er barnevernet her for å hjelpe familier som trenger det, ikke en etat man skal "true" folk med til å ta de avgjørelsene vi utenforstående vil de skal ta.

Det finnes mange typer forhold og familier, ikke alle like stabile, men så lenge barna får den omsorgen de trenger og deres behov blir møtt, kan man ikke melde dem til BV...

Uansett! Masse klemmer!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...