Trultemor90 Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Jeg begynner på uke 41 i morgen. ( mandag ) Jeg hadde termin 7 april ( Torsdag). altså for 3 dager siden. Det står på helse kortet mitt at det er overtid fra 18.04. ( mandag om 1 uke). Vil det da si at jeg blir satt i gang da vis jeg ikke har født?. Eller teller dem 2 uker overtid fra termin?. i såfall så er jeg 42 1/2 uke på vei.. :S blir litt forvirret jeg!..
SuperMoM <3 Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Man er ikke på overtid før man er 14 dager over termin. Noen steder har de endra dette til 10 dager. Man beregner termin som oftest 14 dager før og 14 dager etter terminen Så du er ikke på overtid nå Det blir nok mest sannsynlig til at du blir satt igang om du ikke har født til den datoen.
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 10. april 2011 #3 Skrevet 10. april 2011 På Ullevål har de endra til 10 dager over nå....blir som regel satt i gang dagen etter man er på overtidskontroll. Dette pga at de vil starte fra morgenen av Hvertfall det jeg fikk vite i dag...man kunne få gå noen dager til om man ville det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå