Gå til innhold

Ingen følelse av å være gravid.. andre som har det sånn? (uke 6)

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er i uke 6 nå, og merker ikke noe av graviditeten. Har mistet to ganger tidligere, også har jeg en sønn på 16 mnd. Alle tre gangene var jeg kvalm og kastet opp en uke før TR.

Føler meg virkelig ikke gravid.. ingen følelse i det hele tatt. Merker jeg glemmer det litt. Neste så jeg lurer på om jeg har drømt at jeg testet positivt.

Fortsetter under...

Hei!

Kjenner meg så godt igjen. Sist jeg var gravid orket jeg ikke tanken på kaffe og sjokolade f.eks. Sov hele dagen og var konstant småkvalm. Denne gangen glemmer jeg at jeg er gravid, har ingen symptomer... synes jo at det er litt rart og egentlig ganske skummelt, for hva betyr det? Godt å høre at det er fler ;-)

Kjent fenomen.. Bortsett fra konstant tretthet og mye dobesøk så merker jeg ingenting. Det gjorde jeg ikke sist heller. Følte meg ikke gravid før magen kom og jeg kjente litt spark... Og den store forelskelsen og morsfølelsen kom ikke før ultralyden.... Vet jeg lurte mye på om jeg var gravid eller ikke sist fordi jeg ikke kjente noe, men nå tar jeg det litt roligere! ;)

Hei :)) jeg er sånn nå. Startet med forferdelig halsbrann og masse murringer. Vonde pupper og hele pakka. Nå ( 4 + 6 ) kjenner jeg ingen ting. Er såklart mer og oftere trøtt og sliten men ellers så må jeg si jeg føler meg som før.

Jeg ble først kjempe bekymret over dette siden mitt første svangerskap var preget av symptomer fra start til slutt. Nå har jeg lært meg å sette pris på at jeg er i god form :)

Det var beroligende. Bekymrer meg jo uansett etter å ha opplevd ma og sa. Hadde ingen bekymring før jeg opplevde det. Falt meg ikke inn engang at det kunne gå galt. Litt mer realistisk nå:) Litt småkvalm i ny og ned.. men ikke noe sammenlignet med da jeg gikk med veslegutten. Er jo bra det hvis denne graviditeten går enklere:) For den forrige var til tider uutholdelig (selv om det selvfølgelig er verdt det:)

Men mangler morsfølels nå.. er jo bare i uke 6.. så mye kan jo skje. Men merker frykten.. når jeg kommer på et jeg er gravid!

Hei :)

Jeg må bare slenge meg på...... Og godt det er fler.....

Bortsett fra ømme pupper og litt trøtt, så har jeg ingen symptomer i det hele tatt.

Jeg har hatt en SA fra før, og da hadde jeg eller ingen symptomer.....

Når jeg gikk med jenta mi, var det ikke tvil. Kvalm i 8 mnd..... Hver dag.

Og nå ingenting igjen, kjenner det stresser meg litt siden jeg sammenligner med SA'n min.....

Har vært på tidlig UL, og har fått se og høre et bankende hjerte.....

Men er allikevel stressa......

Annonse

Du er ikke alene. Jeg merker heller ingenting. Etter jeg fikk positiv test i uke 9 har jeg kanskje merket litt mer som trøtthet og hvis jeg ikke legger meg tidlig nok kan jeg kanskje bli litt dårlig, men ellers ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...