Gå til innhold

Tilbake melding til alle som har spådd meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beskytteravengler=jente ca 10april

Athinas verden=jente ca25mars

Håperjo=gutt ca 13april

prinse til mamma=jente

adine mirkael ønskes=gutt ca 19april

Mtp=jente ca 9 april

kicam=jente ca 26mars

Tyrjente88=jente ca 12april

Anonyme FRK=jente

Whitelilymedtreknopper=jente ca 9 april

Liv=jente

Fomle med 2 prinsesser=jente

sunshinexoxo=jente

Marthe20=jente rundt den 26mars

Løvemusen=jente

zassy=jente ca 5april

kristinamed spire i magen=jente ca 15april

solrose1=jente på 3238gr 7april

Leo=jente ca 13april

frøken lykkelig venter nr 2=gutt ca 16april

Anonyme SL=Gutt ca 10april

82=jente ca 7april rundt 2900gr

Magica fra tryll=gutt ca 27mars

H_snapp85=jente

statos er mamma=jente ca mellom 6-8april

Lille blomst=jente ca 9 april

Håpefull prøver=jente ca 17april

Dette var det jeg hadde skrevet ned.

Jeg fikk en gutt på 3110gr den 7april

Tusen takk til dere alle....

Ser dere flere barn på meg?hehe min ektemann vil gjerne ha et til nå,ble jo så ny forelsket i den lille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener jeg har sett 4 på deg før, og står for det :))

masse grattis med lillegutten :))

Skrevet

Den gutten så vaffal ikke jeg, for han var rosa! hehe Datoen tok jeg feil av og vekten sa jeg 2800, lengde 49. Sa også at når det skjedde så kom det til å skje så fort at du kom til å bli litt forvirret og føle at du mistet litt kontrolle - det er det jeg husker, og siden det ble styrtfødsel så sier vi at den slo inn da hehe :-P Jeg sa også at du kom til å bli fulgt opp nøye også og det gjorde du.... så jeg synes ikke dette ble så hestgæli jeg altså ;-P

Og gutten må bli mammagutt siden han var så rosa ;-)

Kos dere masse nå i barseltiden, og jeg synes mannen din er tøff som ytrer ønske om fler før man en helet der nede altså hehe

Klem

PS! Vet du jeg kan kjenne babylukten her og jeg blir så vanvittig baby syk det er nesten så jeg vil ned i halsgropa til en lissombaby her og snuse og susse på hehehe. Herregud jeg er syk :-)))

Skrevet

Altså... 5 av 27 (!) spåersker klarte å gjette riktig kjønn. Noe som egentlig er 50/50 for å klare.

2 klarte å gjette riktig dato, men de hadde derimot kjønnet feil.

DVS at INGEN hadde rett.

Bør vel begyne å ringe noen bjeller inne på dette forumet?

Skrevet

neimen, så koselig. huff jeg var helt på bærtur.. 26 mars også jente a gitt. haha, neida.. du ser hvordan disse spådommene mine tar feil. prøvde hvertfall:) alt vell med dere?

jeg skrev en tråd til deg i går eller når det var.. lurer litt på om du blei satt i gang? stemmer dette og hvorfor..:)

gratulerer så masse igjen og igjen..

Skrevet

Til Anonym!

Nå har det seg sånn at det er helt frivillig for deg å rote deg inn hit!! Har du ingen tro på dette, så gjør deg selv en tjeneste og hold deg unna.

Jeg tror også at de fleste inne her er fullt klar over at det disse jentene ser ikke er fasiter eller som de sier selv "ikke er banket i stein". Det er mange ting som kan føre til endringer (selvsagt ikke på kjønn, men ellers).

Jeg vet at jeg ikke kan si at "du/hun sa at....", men jeg syns det veldig spennende og føler at det er mennesker med åpent sinn uten fordommer som er her. Jeg skriver ned det som blir skrevet om meg. Og ved forrige graviditet som endte i MA var det flere som "så" rett, men og de som så at det ikke gikk bra.

Helt opp til hver enkelt hva de ønsker å tro på, men det å være åpen for at det er mer mellom himmel og jord har iallefall gjort mitt liv rikere.

Så har du fordommer og blir provosert av dette, så ignorer at denne siden fins. For slike uttalelser som du kommer med her, de provoserer meg! Og skal du først slenge med leppa, så vær så storsinnet at du står for det med nick.

Skrevet

anonym..

du ser vel også at 22 så samme kjønn, det kan være mange ting ved en graviditet som gjør at kjønnet kan forvirre oss, det har tydeligvis hvert en energi her som har gitt de fleste av oss inntrykk av gutt.. du burde holde deg utenfor slike sider om du ikke har troen, ingen truer deg til å være her.

du er provoserende og i tillegg feig som ikke kan skrive under med nick!

Skrevet

Skjønner godt at jeg provoserer, men tror ikke det ligger i at jeg er anonym. Er nok heller det at jeg har rett, kanskje?

Og vet du hva? Jeg har faktisk selv vært her inne som "synsk". Og mange spurte meg og de fikk til og med svar som stemte. Ingen hokus-pokus å "spå" med hverken kort eller fri fantasi her inne.

Enda jeg er like lite synsk som dere andre.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har vært spent på deg, om jeg fikk rett og det var visst ikke så langt i fra. Gratulerer så mye med den lille! :) Jeg ser fortsatt et barn til og muligens en jente, jeg husker jeg så det sist også.

Klem fra SL

Skrevet

til SL

ja du fikk ganske så rett ja.

Et barn til ja....vi har snakket om det lenge,jeg ønsket 3 barn og min mann enten 2 eller 4.Så det ligger vel ann til 4,men ikke akkurat nå nei,men vi har snakket om innen 5år da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...