Gå til innhold

Menn! Jeg trenger sextips!

Anbefalte innlegg

Jeg er så fryktelig dårlig til å ta initiativ til sex, enda jeg elsker å ha sex med mannen min, og ofte kan være kjempekåt og villig. Men når det kommer til å la ham vite det, så fryser jeg helt og alt blir helt kleint. Jeg trenger noen tips til hvordan man kan ta intiativ!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143125617-menn-jeg-trenger-sextips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dame jeg å:)

Men jeg bruker også å kunne "ta" på mannen gjerne hele dagen sånn som hun over her, sette meg over han når han sitter på sofaen å begynne å kysse på han (munnen, halsen, ørene), legge meg inntil han på kveldene å begynne å kysse å ta på han, kle på meg noe sexy når jeg er ferdig på badet for kvelden (sexy liten kjole/korsett el lignende), eller gjøre det brått å brutalt (gidder ikke å gå i detalj;))

Ender også bestandig med sex om jeg begynner å ta på meg selv etter at vi har lagt oss å lar han vite at jeg gjør det..

Hmm, her i huset foregår sex'en på sofaen, da babyen ligger helt inntil senga vår, og mannen ikke takler det. Så all sex må liksom foregå på "dagtid" dvs før vi legger oss...tidligere var det lettere å komme igang fordi vi begge lå under dyna liksom hehe...uff, jeg føler meg helt stiv og klumsete! Tingen er at han har avvist meg enkelte ganger, noen ganger mener han jeg blir for fomlete. Og da blir jeg jo bare mye verre. Fantaserer noen ganger om å ta på meg noen sexy støvletter jeg har og komme ut i stua naken eller med bra undertøy...men selvtilliten strekker liksom ikke til. Driver og skal ned 5 kg nå, så kanskje det blir bedre da.

Takk for svarene likevel!

HI

Annonse

hehe, er lik deg HI..

jeg føler meg bare teit og klein når jeg skal gjøre noe "ekstra"..jeg er en av dem som foretrekker med lyset av og under dyna, men ganske kjedelig..men funker det også..i en travel hver dag!

mannen er heldigvis fornøyd, ikke noe særlig "krevende" hehe

Det var kanskje det beste tipset! Å bare vekke interessen, så tar han vel alltids initiativ ;-)

Jeg har lært meg (mannen min har lært meg) å ha sex med lyset på, å slå seg løs, være en liten tøs og ta for meg i senga. Hehe...men det er bare det at jeg har sånne startvansker, til og med når jeg er kjempekåt.

Heretter skal jeg vekke interesse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...