Gå til innhold

Hva ville dere valgt? Ang sko til barna


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff, sko er svindyrt, og nå er det joggeskosesong. Hva ville dere valgt av:

 

1. Kjøpe dyre gore-tex sko (600-900 kr) av god kvalitet som bare blir brukt vår/sommer/høst, men som du vet er bra for barnets føtter, ikke blir våt i vått gress og små dammer osv, og har god garantiordning, eller..

 

2. Kjøpe veldige billige joggesko (250-300 kr) som du av erfaring vet at ikke holder barnet tørt, barnet kan lett bli klam, og du må garantert kjøpe nye før sesongen er over fordi de blir slitt ut fort, eller...

 

3. Kjøpe mellomdyre joggesko (400-500 kr) som er litt vannavisende, puster ganske bra, men har en viss risiko for å bli utslitt før sesongen er over slik at du kanskje må kjøpe nye.

 

Må kjøpe til fem barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alternativ 3. Goretex blir aaaaltfor varmt til sommeren, men er bedre som en vår/Høst sko. Har selv kjøpt et par viking og et par adidas til våre, kostet hhv 350 og 399. Droppet geox i år, syns de er litt oppskrytte og har selv 3 barn og 3 * 600 kr pluss sandaler, pensko etc blir litt i overkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Ta 2 og betal for 1 tilbudet de hadde på Skoringen denne helgen og kjøpte dyre Viking sko til mine fire barn. Veldig fornøyd med å få 4 par for prisen av 2 :)

 

Jeg må likevel kjøpe flere sko i løpet av sesongen, jentene må ha et par sandaler som passer til kjole og guttene sliter ut skoene før halve sesongen har gått.

 

Jeg velger å prioritere skikkelig skotøy, også satte jeg meg på nettet i går kveld for nå har nemlig salget startet på H&M, LaRedoute og Ellos. Da ble det haugevis med t-skorter, topper og kjoler til en billig penge. Er ikke så nøye på prisen når det gjelder bomullstøy til hverdags så jeg er veldig fornøyd med helgens kupp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pkt 1; Gode gore-tex sko til barn trenger ikke koste 900 kr:). G-sport har akkurat hatt tilbud på gore-tex sko til 300 kr!

 

pkt 2 Gore-tex sko er altfor varmt som joggesko gjennom hele sommeren.

 

pkt. 3 Du finner klart billigere og gode joggesko som puster (men som ikke er vanntette), hvis du ønsker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt viking goretexsko på xxl til 399 kr, i tillegg hadde jeg kjøpt billige joggesko på skopunkten. Der får du hvert 3. par gratis, og hvert andre til halv pris. I tillegg er de billige og frakten er på 50 kr uansett antall sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...