Gå til innhold

Har gitt opp nå :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg aldri blir gravid. fikk mens idag..........har gitt håpe nå føler jeg..........har bare gråtet hele dagen idag :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg..har det på samme måte selv desverre..og det er det verste jeg noen sinne har opplevd! prøvd lenge dere da?

Skrevet

Ikke mist motet jenter...

Positivitet avler positivitet :o)

Lykke til!

Skrevet

uff.........får bare lyst til å gråte hele tiden.......... :(

er så lei av alt.............

vel har vært litt av og på med prøvingen siden juli i fjor. dere da?

Skrevet

Med første slutta jeg på pilla i Mai, og ble gravid i mars.

Nummer 2 kom litt uplanlagt mens jeg fremdeles ammet nummer 1.

Har akkurat satt i gang prøving på nummer 3, så vi får se hvordan dette går!

Skrevet

vi har prøvd i 2 år nå..han har testet seg,jeg har vært på ultralyd å vanli gu..alt er bra der..men ifølge testene har jeg ikke eggløsning åverhode:( jeg har også bare løst å gråte hele tiden når jeg hører at vennene mine har fått barn eller skal ha..når jeg ser barn eller sitter på nett og ser reklame på utstyr osv..

Skrevet

jenta87: skjønner godt åssen du har det. det er slitsomt. jeg blir også lei meg når jeg ser at alle rundt meg blir gravide men ikke jeg. er det deres første barn dere prøver på?

vi har ei jente på 2,5 år fra før

Skrevet

ja er nåkk våres første..så det er tungt..vet liksom ikke hva jeg skal gjøre mer,jeg skal bestille time hos legen imorgen. jeg går nå på biedronninggele og wild yam å tester hver dag om jeg har eggløsning,men får hele tiden negativ..så jeg stanger hode i veggen føler jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...