Tyren78-09+12 Skrevet 10. april 2011 #1 Skrevet 10. april 2011 Kom plutselig på at når jeg var igang med ferskforsøk for 2 år siden fikk jeg beskjed om å begynne med folinsyre ei tid før forsøket(uttak/innsett). Denne gangen har jeg ikke hørt noe om det(fryseforsøk i naturlig syklus), men er det sånn at jeg bør ta det nå også(at dette er noe jeg BURDE husket på)? Skal ha innsett i morgen, så blir jo litt sent i forhold til at man egentlig bør begynne en stund før man planlegger en graviditet? Hva gjør dere?
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 10. april 2011 #2 Skrevet 10. april 2011 Jeg ville ha begynt på folin så snart som mulig, det er uansett ikke skadelig for deg...
Tyren78-09+12 Skrevet 10. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2011 Nei, tenkte på det samme. Får vel komme meg til et apotek i morgen da kanskje. Takk for svar!
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 10. april 2011 #4 Skrevet 10. april 2011 Dersom du blir gravid naturlig, sies det at du skal begynne på folat, med en gang du finner det ut. Så da har det nok en hensikt, selv om du ikke har tatt det lenge i forveien... Lykke til i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå