Gå til innhold

18 mnd gammel jente oppe 2-3 timer på natta ! .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

oftest fra 04-07. hun står opp i senga og bare gliser og ler når hun ser meg .setter seg og kan sitte der å bare kose seg. nusser meg og koser med meg....

hva er det som gjør henne slik ? heh hun har nettopp startet med dette.

hun ligger som oftest i våres seng i midten så hun krabber over oss og rundt oss og "overalt" hehe om natten. legger jeg henne ned er det bare påan i gjen...men hun sovner til slutt da uten grining men det tar 2-3 timer totalt på natta!! irriterendes...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere tenkt tanken å legge henne i egen seng? Og eget rom?

Da vil hun få ro om natten (og dere selv), samt skulle hun våkne på natten er det ikke noe "forstyrrelser" for henne, og hun vil sovne videre. Det virker som hun prøver å få kontakt med dere/venter på at dere også skal våkne å leke litt :)

Men hvis hun har vært vant til å sove sammen med dere i 18 mnd, ville jeg begynt med egen seng først så eget som etterpå. Ellers blir det kanskje ett sjokk for henne?!

Er det eneste rådet jeg har dessverre (vet det er noen som kvier seg veldig til adskilling fra samsoving og eget rom).

Håper dere finner ut av det :))

Skrevet

ja vi har eget rom til henne med egen seng. der har hun ligget fint på nettene men så startet hun å våkne på natten og da kom hun inn til oss å koste. derretter har det bare litt til at vi tok henne inn på kveldsstellet også.....er jo herlig med barna i senga også hihi....

men hvis det e pga hun blir mer urolig å vil kose å leke så er dte kanskej lurt å venne henne av med samsoving...

hun får jo så uendelig med kos på dagen. vi avviser henne aldri når hun kommer til meg eller andre i huset her. merkelige greier, men det er nok sikkert at hun ikke får ro på natta når hun sover hos oss.

hi

Skrevet

Hvor mye sover hun på dagen? Kanskje på tide å trappe ned?

Skrevet

ja hun sover jo ganske lenge da. en økt pr dag på 2 timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...