Gå til innhold

6 uker siden p-pille slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ingen tegn til mens og ingen positiv graviditetstest... Begynner allerede å bli lei av å vente. Tok 9 mnd sist før enn jeg ble gravid så jeg vet at det kan ta tid... Men likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet på p-piller i januar 2010. Fortsatt ingen tegn på mens, så jeg har blitt satt på pergotime... Venting er forferdelig

Skrevet

Jeg sluttet i begynnelsen av mars, fikk mens med en gang. Men enda ingenting som har festa seg.

Kan jeg få spørre om dere hadde mens på pilla?

Jeg hoppet ofte over, men fikk vanlig mens med en gang jeg slutta. har mange rare kroppsreaksjoner etter pilleslutten. Hva med dere?

Skrevet

Jeg hadde første ordentlige mens nå i Mars, sluttet på pilla i Oktober så for meg tok det litt tid.. Å har i tillegg til min store fortvilelse fått kviser etter p-pille slutt..

Skrevet

Nei jeg fikk hadde ingen mens når jeg gikk på p-pillen.

Selv om 6 uker ikke er lenge å vente så føles det veldig lenge...

Tar meg nok en tur til legen om noen uker hvis det ikke har skjedd noe mer. Høre hva hun har og foreslå...

Skrevet

Jeg hadde mens regelmessig på pilla.

Skrevet

Slutta på pilla i august, har bare hatt 4 sykluser siden da, ingen kortere enn 39 dager. Nå er jeg på dag 49, altså 7ende uka.

Var hos legen for 10 dager siden, og fikk beskjed om å komme tilbake om to måneder.

Hadde sjelden mens mens jeg gikk på pilla, og fikk første ordentlige blødning sist i midten av februar. Før det var det ikke skikkelig blødninger.

Tålmodighet er en dyd ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jippi i dag kom første ordentlige mens etter ppille slutt , håper virkelig det skjer noe snart <3

• 2 uker senere...
Skrevet

dytt.. hvordan går det??

Skrevet

Jeg fikk mens noen dager etter pilleslutt (sånn som jeg pleide å få når jeg gikk på piller). Neste mens kom etter 34 dager. Før jeg begynte på p-piller tror jeg at jeg hadde 28-30 dagers syklus. Tror det varierer veldig fra person til person og fra gang til gang.

Skrevet

Jeg hadde ikke regelmessig mens når jeg gikk på pillen. Og mensen var vel mer som spotting har jeg skjønt nå som det er gått nesten 3 måneder etter pilleslutt. Nå har mensen kommet med 30-33 dager mellom.

Skrevet

Jeg fikk igjen mensen 6 uker at jeg sluttet på pillen. Hadde en mens og er nå gravid. Det kan være at kroppen er litt i ulage og bruker tid på å komme igang. Lykke til:)

Skrevet

Lenge siden jeg har vært her nå....

Da har jeg hatt en mensen og har kommet frem til at jeg har eggløsning ca på søndag... Så da vet jeg hva vi skal gjøre på i helgen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...