Gå til innhold

vores hvite tripp/trapp stol er umulig og holde hvit? hva gjør vi feil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, disse høystolene kan bli temmelig klissete ja ;)

Jeg har heldigvis ikke hvite stoler da, men jeg tørker av de med en våt klut jevnlig også bruker jeg en bøtte med varmt såpevann og en klut minst en gang i uka og virkelig vasker dem (tar det som en del av husvasken).

Men har faktisk hatt de ute på verandaen med skrubbekost, og varmt såpevann før jeg har spylt av de og latt de lufttørke også et par ganger.

Har to stoler som nå blir brukt av barn tre og fire så de har holdt i mange år, eldste stolen er 10 år gammel og vasket mange ganger..

Nei nei, bruk bare varmt vann og fettløsende middel, som er mild. F.eks zalo. Jeg ødela min stol ved å vaske den med et hardt middel, den ble sprekker i sittedelen ;O(

Salmiak kan være litt skummelt da det kan bli FOR sterkt og ta lakken og malingen på stolen,så unngå det!! Men bruk varmt vann med zalo og en bomullsklut om du er usikker på kluten.. :)

Annonse

Har hatt en hvit trippstrapp stol, vår var ikke helt hvit men beiset hvit mener jeg å huske. Stolen er hos barnefar nå, jeg syns det var en litt teit farge for alt synes på den.

Har mange tripptrapp stoler, alle er trefargede og ingen er vanskelige å vaske. Vasker de med gul jiff. Og vasker av med klut og vann.

Gjest Lykkeliten2

ikke bakepulver, det er ikke noe bra aa vaske med, men baking soda og sodakrystaller (husker ikke om dette er noe som brukes i norge og selges paa butikken, men vanlig her i spania og i england), sodium bikarbonat er mye bedre for rengjoering. bruker det paa tepper foer stoevsuging og i klesvasken bl.a

Gjest Lykkeliten2

ikke bakepulver, det er ikke noe bra aa vaske med, men baking soda og sodakrystaller (husker ikke om dette er noe som brukes i norge og selges paa butikken, men vanlig her i spania og i england), sodium bikarbonat er mye bedre for rengjoering. bruker det paa tepper foer stoevsuging og i klesvasken bl.a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...