Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #26 Del Skrevet 11. april 2011 Er det virkelig mulig å være SÅ EGOISTISK??? Om mannen din ikke ønsker fler barn så mener jeg ti har KUN to valg; 1. Godta din manns ønske og vær fornøyd med det du har!! (Det beste valget!!) 2. Skill deg fra mannen (det vil skje uansett..) og kjør på med din egotrip!! Men det du virkelig må tenke gjennom er hva dette vil gjøre med allerede eksisterende barn!! Det at du vil gjøre alt du kan for å få et barn til kan lede til at de vil føle de ikke er bra nok for deg!! Håper virkelig dette bare er et tulleinnlegg for å provosere frem diskusjon,for ingen kan være SÅ selvsentrerte!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143125507-mannen-min-vil-ikke-ha-flere-barn-derfor-har-jeg-ordnet-med-befruktning-p%C3%A5-stork-klinikk-i-danmark/page/2/#findComment-143127111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2011 #27 Del Skrevet 11. april 2011 Du har spart penger for å få ditt siste barn, og unner deg selv det ? Innmari fint at du er glad i deg selv, men hva med BARNET ? Ungen driter du i da eller? I og med at du går bak mannens rygg og skaffer et barn han ikke vil ha? Håper for Guds skyld at du har en plan for tiden etterpå.... For å sikre dette barnet det samme som de andre, i og med at det mest sansynlig ikke vil få en far. Og for den del, hadde min samboer gått bak min rygg for noe slikt ville jeg tatt det valget og ikke hatt mer med vedkommende og gjøre enn strengt tatt nødvendig for barna vi hadde sammen. Jeg tror aldri jeg kunne tilgitt noe slikt, aldri ! Så for ungenes skyld ville jeg holdt meg sivilisert, men du som jeg villa hata deg for det der ! Hva unner du barnet ditt da? Håper du har spart til barnets framtid også, ikke bare til anskaffelse av det barnet du unner deg selv... For all del, det er din rett og få barn, skulle bare det barnet hadde rett på noe det også... (jadda, jeg skjønner at enslige gjør dette, og at de har en plan og at barn med en forelder vokser opp og har det flott. Dette mener jeg er noe helt annet da det mest sansynlig blir en rekke konflikter og problemer i forbindelse med det.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143125507-mannen-min-vil-ikke-ha-flere-barn-derfor-har-jeg-ordnet-med-befruktning-p%C3%A5-stork-klinikk-i-danmark/page/2/#findComment-143127242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå